Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dział Inspiracje zwiększa sprzedaż w e-sklepie Komfort

E-sklep sieci Komfort, specjalizującej się w aranżacji podłóg postanowił odnowić sekcję Inspiracje, by przyciągnąć użytkowników, którzy szukają w internecie pomysłów na nową aranżację wnętrza oraz klientów, którzy znajdują się na początku ścieżki zakupowej i nie są jeszcze zdecydowani na konkretny produkt. Na stronie internetowej Komfortu zdjęcia z różnorodnymi efektownymi aranżacjami zostały powiązane z katalogiem.
Reklama

Nowa sekcja “Inspiracje” została wdrożona w lipcu 2016 roku. Od tego czasu odnotowano wzrost liczby odsłon o 249% oraz wzrost średniego czasu spędzanego w sekcji o 205% w stosunku do poprzedniej sekcji (dane za lipiec - sierpień 2016)
Wizyty użytkowników, którzy odwiedzali tę sekcję miały lepszy współczynnik konwersji oraz wyższą średnią wartość zamówienia. Średnia wartość koszyka dla użytkowników, którzy odwiedzili sekcję "Inspiracje" przed zakupem, jest większa o 11% od przeciętnej wartości zamówienia. Natomiast w wypadku klientów, którzy rozpoczęli wizytę od "Inspiracji", średnia wartość zamówienia jest o 82% wyższa od przeciętnej (dane za maj - lipiec 2017).

Nowa strona “Inspiracje” eksponuje produkt w konkretnej aranżacji. Umożliwia również szybkie udostępnienie poprzez social media (dzięki czemu użytkownik może zasięgnąć opinii znajomych i zapisać ją na Pintereście).
Strona pokazuje również produkty powiązane z daną aranżacją oraz inne zbliżone w stylu pomysły. Dzięki temu ułatwia zarówno wyszukanie innej inspiracji, jak i przejście do katalogu na kolejny etap ścieżki zakupowej. Główne style do jakich nawiązują pomysły na wystrój to m.in. nowoczesny, industrialny, skandynawski, młodzieżowy, klasyczny i vintage. Można również zainspirować się pomysłami blogerek.
Na stronie kategorii produktowych znajdują się linki do odpowiednich inspiracji z danej stylistyki: dzięki temu klient, który ogląda wykładziny czy podłogi drewniane, może od razu zobaczyć jak prezentują się produkty w aranżacji i do jakich wnętrz pasują.
Nowa odsłona sekcji “Inspiracje” jest też responsywna i można ją wygodnie przeglądać na dowolnym urządzeniu.

Firma e-point w ramach współpracy z Komfortem była odpowiedzialna za: UX design, consulting w obszarze customer engagement design oraz marketingu digital i analityki, development. Ponadto e-point kompleksowo wspiera Komfort w utrzymaniu i rozwoju platformy e-commerce, opartej na frameworku SAP Hybris Commerce.

Komfort realizuje sprzedaż poprzez sieć ponad 125 sklepów (własnych oraz franczyzowych) w całym kraju oraz za pośrednictwem sklepu on-line.
 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum