Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dzięki nowej modzie handel zyskuje nowy sezon zakupowy

Według badania RTV EURO AGD, zrealizowanego przez agencję Smartscope, 37% osób planuje kupić prezent dziecku na zakończenie roku szkolnego. Średnio respondenci chcą przeznaczyć na ten cel ponad 640 zł, ale aż 7% badanych planuje zakup za 2000 zł.
Reklama

Plany prezentowe ma 56% rodziców dzieci w wieku szkolnym i 19% znajomych oraz osób z rodziny.

Na czele listy najpopularniejszych prezentów są zegarki i smartwatche (wskazało je 24% badanych), rowery (22%), telefony komórkowe (20%), hulajnogi (15%) oraz tablety (15%), choć jest też spora grupa respondentów, która chce nagrodzić dzieci wyjazdem wakacyjnym (9%) czy dodatkowym kieszonkowym (9%).

Większość badanych (69%) uzależnia jednak zakup prezentu od tego, jakie wyniki w nauce osiągnie dziecko, a dla 30% nie będzie to miało istotnego znaczenia – wręczą prezent niezależnie od ocen na świadectwie.

Polacy średnio przeznaczą na taki podarunek nieco ponad 640 zł, ale rozpiętość budżetowa w przypadku prezentów na koniec roku jest duża: 21% badanych zamierza przeznaczyć na ten cel mniej niż 100 zł, 22% – od 100 do 300 zł, ale jest też grupa osób zamożnych, które planują wręczyć dzieciom prezenty za kwotę przekraczającą 1000 zł (17%).

W Polsce jest  mln uczniów, dzięki czemu handel zyskuje nowy sezon zakupowy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.