Dziś start nowego Gangu Słodziaków. 10 maskotek nakręci sprzedaż

Bohaterami nowej akcji są: borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik i sarenka Hania oraz sześć Słodziaków Juniorów: pszczółka Pola, lis Lucuś, zajączek Zuzia i miniaturowe: nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek i sówka Zosia.
- W ramach tegorocznej akcji nasze sklepy odwiedzi dziesięciu nowych bohaterów Gangu Słodziaków. Chcemy po raz kolejny pokazać, że da się połączyć zabawę i zbieranie maskotek z ważnym przekazem, jakim jest zachęta do czytania. Trzy książki opowiadające o przygodach pierwszego Gangu trafiły do ponad 2 milionów polskich domów. Jesteśmy pewni, że i tym razem nasi bohaterowie skłonią niejedną rodzinę do wspólnego głośnego czytania, odkrywania magicznego świata Słodziaków i zabaw pobudzających wyobraźnię - mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka
Nowa akcja „Gang Słodziaków” rozpoczyna się 26 sierpnia br. By wziąć w niej udział, należy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki będzie można kolekcjonować do 17 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 1 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.
Każdego ze Słodziaków będzie można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek, a 40 naklejek będzie uprawniało do jego zakupu za 19,99 zł/szt. lub do otrzymania za darmo Słodziaka Juniora. 15 zebranych naklejek pozwoli odebrać za darmo książkę „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany Gangu Słodziaków”. Tę pozycję będzie też można kupić w Biedronce w regularnej cenie – 9,99 zł/szt., natomiast dużego Słodziaka w cenie 49,99 zł/szt.
1 punkt w postaci naklejki można dostać za każde wydane w Biedronce 40 zł.
Przypomnijmy, w pierwszej edycji Gangu Słodziaków bohaterami było 6 pluszaków: lis Lucek, jeż Jerzyk, sowa Zosia, bóbr Borys, ryś Rysio i zając Zuzia. W sumie w rękach klientów znalazło się ponad 7 milionów Słodziaków. W ramach akcji wydano też trzy książki opowiadające o przygodach członków Gangu, które trafiły do ponad 2 milionów polskich domów.
W tym roku na fali popularności akcji "Gang Słodziaków" w Polsce, właściciel Biedronki wdrożył koncept w portugalskich sklepach Pingo Doce. Kampania nosi nazwę Bando do Bosque.