PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu: EY

E-commerce na EEC Online już 19 maja

Autor: dlahandlu.pl 13 maja 2020 10:42

E-commerce na EEC Online już 19 maja

Jak zwykle w maju zapraszamy na Europejski Kongres Gospodarczy. W tym roku jednak nie do Katowic, a do Internetu. 19 maja 2020 r. w godzinach 10.45-12 będziemy dyskutować o sile rynku E-commerce w Polsce. Jego ewolucji w czasie pandemii i po odmrożeniu gospodarki.

ZAREJESTRUJ SIĘ!

Pandemia COVID-19 wywróciła nasz świat do góry nogami. Cyfrowa rewolucja w handlu dokonała się w ekspresowym tempie, a kanał online okazał się gwiazdą wzrostów. Jak zmieni to handel tradycyjnym? W przypadku e-grocery zainteresowanie przerosło możliwości. Eksperci sugerują, że po tym kryzysie lańcuchy dostaw staną się: krótsze, bardziej elastyczne, bezpieczniejsze, wzrośnie popyt na magazyny, rozwiną się płatności online, zakupy w formule click&collect i dostawy bezstykowe, zaś konsument będzie wydawał pieniądze rozważniej.

Czy tak się stanie? Prognozami na temat przeobrażeń rynku podzieli się Natalia Hatalska, założycielka Infuture Institute w wystąpieniu otwierającym sesję.

W debacie biznesowej gośćmi Edyty Kochlewskiej będą: Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju sieci Żabka, Bartosz Traczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu, Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP, Damian Zapłata, wiceprezes zarządu Allegro, Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu sieci RTV Euro AGD.

Bartosz Traczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu, opowie jak obecna sytuacja zmienia rynek płatności.

Informacjami na temat rozwoju rynku magazynowego podzieli się z nami Kamil Szymański, dyrektor działu powierzchni przemysłowych Savills. Jak nowa sytuacja rynek magazynów, gdy szybkość dostawy może stać się jeszcze ważniejszym kryterium zakupowym, bo kupujemy też produkty pierwszej potrzeby? Czy kierunek dostaw z Chin nadal będzie się tak prężnie rozwijał, a może ustąpi miejsca lokalnemu, bliższemu zaopatrzeniu? Jak obecna sytuacja wpłynie na przyspieszenie procesów automatyzacji i robotyzacji w magazynach?

Sesję podsumujemy rozmową o konsumencie z Szymonem Mordasiewiczem, dyrektorem panelu gospodarstw domowych GfK. Zanalizujemy zachowania konsumentów podczas Covid19. Co się utrwali? Co zaniknie? Na ile panika przeniknie do naszych decyzji? Jak oczekiwania i aspiracje konsument 4.0 zmieniły się w czasie kwarantanny.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6499
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,20

  • Śr

    6,43

  • Min

    5,72

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.