Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

E.Leclerc i SPAR promują wielkanocną ofertę katalogami

E.Leclerc wprowadził urozmaiconą ofertę produktów przed Wielkanocą. Wraz z katalogiem, wystartowała również kampania w aplikacji Bonus, doceniająca zarejestrowanych użytkowników dodatkowymi zniżkami. Oferta obowiązuje od 28 marca br. Swój katalog, obowiązujący do 8 kwietnia, przygotowała z kolei sieć SPAR.
Reklama

Sklepy E.Leclerc przed świętami postawiły na tradycję. Bogactwo produktów potrzebnych do przygotowania wielkanocnych specjałów znaleźć można w najnowszym katalogu. Kiełbasa biała regionalna za 14,99 zł, twaróg sernikowy w cenie 8,99 zł czy zając z mlecznej czekolady za 2,99 zł. Posiadacze aplikacji Bonus dodatkowo mogą aktywować niższe ceny na m.in. kukurydzę, mąkę czy filety śledziowe, niezbędne na spotkanie przy już wiosennym stole.

W nowym katalogu E.Leclerc nie zabrakło również artykułów spożywczych używanych podczas przygotowania świątecznych wypieków. Na półkach sklepów klienci znajdą wybór rodzynek królewskich, żurawiny oraz orzechów włoskich w atrakcyjnych cenach. Do dekoracji ciast pojawiły się także czekolady mleczne i gorzkie oraz różne rodzaje kaw.

Oferta sklepów E.Leclerc ważna od 28.03 do 08.04.2023 r.

Katalog SPAR na Wielkanoc

Z kolei Sieć SPAR zaprasza klientów na Wielkanocne promocje, które obowiązują w sklepach aż do 8 kwietnia. W ramach wielkanocnego katalogu w atrakcyjnych cenach można nabyć białą kiełbasę, jaja, żur, pasztet, łososia, a także majonez, masło, warzywa, sery, nabiał, wędliny, ryby, przetwory, oleje, słodycze, bakalie, kawę czy napoje. Kampania jest promowana na billboardach, plakatach oraz w lokalnych stacjach radiowych.

- Proponujemy naprawdę szeroki wybór promocji, a przy okazji zapraszamy do naszej najnowszej akcji lojalnościowej, w której klienci zbierają znaczki za swoje zakupy, a następnie wymieniają je na oryginalne produkty marki vivo z rabatem aż do 81%. Tym razem w ofercie klienci znajdą wysokiej jakości garnki i patelnie vivo od Villeroy&Boch. To kolejne działania, jakie podejmujemy, by zwiększać możliwości biznesowe naszych partnerów detalicznych – polskich, niezależnych przedsiębiorców – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

SPAR na Wielkanoc, fot. mat. pras.
SPAR na Wielkanoc, fot. mat. pras.

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum