E.Leclerc: Na naszych półkach jest o 20 proc. polskich produktów więcej niż rok wcześniej

Autor: EK 17 lutego 2021 10:21

E.Leclerc: Na naszych półkach jest o 20 proc. polskich produktów więcej niż rok wcześniej fot. E.Leclerc

Zróżnicowanie, promocja polskich produktów, nacisk na ekologię, minimalizowanie użycia oleju palmowego, czy wycofanie z oferty jaj z chowu klatkowego – to tylko część elementów strategii, którą marka realizuje na polskim rynku.dk

E.Leclerc na stronie www.leclerc.pl/przepisy, publikuje 120 pomysłów we współpracy z Blogerami Kulinarnymi. Do ich przygotowania klienci będą mogli wykorzystać owoce, warzywa i inne półprodukty dostarczane codziennie do sklepów przez setki dostawców. W tym gronie są również lokalni producenci.

E.Leclerc w swoich zobowiązaniach kładzie nacisk na ograniczenie użycia oleju palmowego, promowanie ekologicznych artykułów spożywczych oraz chemicznych, ograniczenie liczby dodatków stosowanych w żywności, obniżanie negatywnego wpływu opakowań na środowisko czy dbałość o dobrostan kur. Efektem tych działań jest między innymi rezygnacja ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego na rzecz tych pozyskiwanych z wolnego wybiegu i chowu ściółkowego.
Istotnym aspektem działalności marki w Polsce jest także promowanie polskich produktów. W porównaniu z 2019 rokiem na sklepowych półkach E.Leclerc pojawiło się ponad 20% więcej towarów z logo „Produkt polski”. W gronie wzrostów znajduje się także wzrost sprzedaży Wiodącej Marki Bio Village – w 2020 roku klienci sięgali po jej produkty 23% częściej rdr.
Firma wzbogaca asortyment certyfikowanych produktów Bio Village oraz Uni Vert. Obecnie sieć oferuje ponad 250 produktów z logo Bio Village oraz 25 produktów z logo Uni Vert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • MaSło 2021-02-17 13:46:46

    Więcej czy mniej tych produktów bo z headera nie wynika to wprost:):):)

  • Stop stonce 2021-02-17 12:15:56

    To nie dobrze bo produkty marque repere i eco+ produkcji francuskiej miazdza jakością polski syf.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8216
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,10

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.