E.Leclerc notuje lekki spadek obrotów
E.Leclerc Polska podał wyniki finansowe za ostatni rok. Całkowite obroty E.Leclerc w 2013 roku wyniosły 2, 749 mld zł zaś w 2012 roku 2,771 mld zł.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Nieco niższa w stosunku do 2012 roku wartość obrotów ogółem spowodowana jest mniejszą, co do wartości niż w 2012 r. sprzedażą stacji paliw. Przy zwiększonym wolumenie sprzedaży paliw obroty były niższe z powodu mniejszego poziomu cen.
-Satysfakcjonujący wobec istniejącej sytuacji rynkowej wynik, udało się osiągnąć miedzy innymi dzięki prowadzonym na szeroką skalę akcjom promocyjnym, inwestycjom w szkolenia pracowników a także w dynamiczny rozwój produktów marki własnej, które pod koniec 2013 roku osiągnęły poziom 10 proc. całkowitego obrotu - informuje firma.
Pod koniec roku 2013 oddano do użytku jeden nowy market w Nowym Sączu, co wpłynęło na wzrost powierzchni handlowej sklepów do poziomu 137 tys. mkw. Polityka handlowa E.Leclerc oparta na strategii stale poszerzanego asortymentu, tworzeniu nowych działów, przy jednoczesnym utrzymaniu niskich cen zaowocowała utrzymaniem a nawet nieznacznym wzrostem liczby klientów o ok. 0,5 proc.
E.Leclerc Polska kontynuuje zapoczątkowany w 2011 roku projekt „Producenci Lokalni". Program pomaga lokalnym przedsiębiorcom nawiązywać współpracę z siecią oraz umieszczać swoje wyroby w ofercie supermarketu.
-Satysfakcjonujący wobec istniejącej sytuacji rynkowej wynik, udało się osiągnąć miedzy innymi dzięki prowadzonym na szeroką skalę akcjom promocyjnym, inwestycjom w szkolenia pracowników a także w dynamiczny rozwój produktów marki własnej, które pod koniec 2013 roku osiągnęły poziom 10 proc. całkowitego obrotu - informuje firma.
Pod koniec roku 2013 oddano do użytku jeden nowy market w Nowym Sączu, co wpłynęło na wzrost powierzchni handlowej sklepów do poziomu 137 tys. mkw. Polityka handlowa E.Leclerc oparta na strategii stale poszerzanego asortymentu, tworzeniu nowych działów, przy jednoczesnym utrzymaniu niskich cen zaowocowała utrzymaniem a nawet nieznacznym wzrostem liczby klientów o ok. 0,5 proc.
E.Leclerc Polska kontynuuje zapoczątkowany w 2011 roku projekt „Producenci Lokalni". Program pomaga lokalnym przedsiębiorcom nawiązywać współpracę z siecią oraz umieszczać swoje wyroby w ofercie supermarketu.
Reklama