E.Leclerc Polska: rok 2011 może być dobry dla handlu

Autor: portalspozywczy.pl 21 listopada 2010 20:55

- Polski rynek wciąż zaspokaja podstawowe potrzeby konsumentów. Ludzie mogą odkładać pewne decyzje o zakupie produktu na nieco później, ale jeżeli naprawdę potrzebują produktu to w końcu go kupią. Ze względu na swój potencjał wzrostu jak również pewne pozytywne znaki polepszenia sytuacji rok 2011 powinien być lepszy niż 2010 - uważa Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska.

Jego zdaniem na rynku może nastąpić wkrótce dynamiczny proces odbicia. - Oczywiście jest wiele znaków zapytania i czynników, które mogą wpłynąć negatywnie na poprawę sytuacji na polskim rynku. Jedną z nich jest otwarcie niemieckiego rynku pracy dla Polaków - mówi Jean-Philippe Magré.

Zapytany o prognozy sieci na koniec roku odpowiada, że są trochę lepsze niż dla poprzednich trzech kwartałów. - Bylibyśmy zadowoleni jeżeli sprzedaż wzrosłaby o ponad punkt procentowy. Zrobimy wszystko aby na koniec 2011roku osiągnąć wzrost na poziomie ok. 8 proc. Naszym zdaniem taki wynik w stosunku do trudnych warunków rynkowych, to cel bardzo ambitny - dodaje prezes zarządu E.Leclerc Polska.

Sprawdź ceny w sklepach E.Leclerc

Czytaj więcej w artykule:  Wywiad: Prognozy sprzedaży E.Leclerc Polska na rok 2010 i 2011. Będzie wzrost w trudnych warunkach

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    6,60

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.