Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

E.Leclerc: Wzmocniliśmy naszą pozycję w negocjacjach z dostawcami

- W 2018 roku E.Leclerc skupił swoje działania na rozwijaniu oferty pod kątem potrzeb współczesnych konsumentów. W mijającym roku zakończyliśmy proces modernizacji działów produktów świeżych we wszystkich sklepach grupy. W odpowiedzi na ciągły wzrost zainteresowania zdrowym stylem życia, rozwinęliśmy m.in. asortyment produktów bio, dla osób z nietolerancjami pokarmowymi czy wegetarian - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jean-Philippe Magré, prezes E.Leclerc Polska.
Reklama

- Miniony rok to zmiany technologiczne, które zostały wprowadzone w wielu naszych sklepach. Zachowując odrębność i zróżnicowanie placówek E.Leclerc, również w odniesieniu do rodzajów formatów, zakończyliśmy proces modernizacji działów produktów świeżych - mówi Jean-Philippe Magré.

- Objął on m.in. wprowadzenie nowych rozwiązań w zakresie chłodnictwa czy oświetlania. Zmiany pozwoliły na poszerzenie oferty i wzmocnienie atrakcyjności doświadczeń zakupowych naszych klientów. Poszczególne sklepy E.Leclerc rozwijały także swoje inne działy, w zależności od specyfiki lokalnej. Dobrym przykładem są tu placówki w Radomiu czy Rzeszowie - dodaje.

- Z biznesowego punktu widzenia, istotnym dla nas przedsięwzięciem było dołączenie do naszej grupy zakupowej sieci Frac. Wpływa to m.in. na wzmocnienie naszej pozycji negocjacyjnej z dostawcami - informuje prezes E.Leclerc.

- Nasze sklepy stale poszerzają także zakres dodatkowych usług. W 2018 roku otworzyły się 4 stacje benzynowe, których łącznie jest już 18. Dwa kolejne sklepy oferują w swoich miastach zakupy online (łącznie 13) - dodaje Jean-Philippe Magré.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum