E-obuwie zbuduje sieć sklepów stacjonarnych
Lokal eObuwie we wrocławskiej Magnolii pełni funkcję magazynu (liczy 1,7 tys. mkw.), i sali sprzedaży (300 mkw.).
eObuwie.pl chce wyróżnić się szybkością dostaw, która w sklepie będzie trwać trzy minuty.
Nowy koncept zostanie uruchomiony w kilku wybranych dużych miastach - Chcemy stworzyć sieć większych konceptów z najpopularniejszym asortymentem, co usprawni obsługę regionów – mówi prezes eobuwie.pl Marcin Grzymkowski.
Firma już w tej chwili realizuje transakcje tego samego dnia dla Wrocławia i Poznania. Spółka od dwóch lat korzysta z magazynu w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Zielonej Górze.
W pierwszej połowie 2018 r. rozpocznie się budowa kolejnego centrum logistycznego na terenie tej strefy. Obiekt będzie kilkukrotnie większy od obecnego. Obsłuży dziesięć dotychczasowych rynków i trzy nowe zagraniczne kierunki, w tym m.in. Włochy, do których eobuwie.pl chce wejść w 2018 r.