E-sklep zamierza osiągnąć 8 proc. całkowitej sprzedaży marki Duka
Duka w ciągu kilku ostatnich lat rozbudowała oraz zmodernizowała e-sklep, by proces zakupowy przebiegał jeszcze łatwiej. Stworzono również dużą bazę mailingową osób, które zapisały się do newslettera marki i drogą elektroniczną regularnie otrzymują informacje o nowościach produktowych, promocjach, sezonowych przecenach oraz nowych produktach, które pojawiły się w outlecie.
Dostępny pod adresem Dukapolska.com e-sklep nie jest jedynym miejscem, w którym prowadzona jest sprzedaż akcesoriów kuchennych DUKA. Dodatkowo została uruchomiła sprzedaż produktów marki na Allegro.pl.
– Działania e-commerce stały się integralnym, niezwykle istotnym obszarem naszej strategii marketingowej. W sklepie internetowym nie tylko bezpośrednio sprzedajemy nasze produkty, ale również prezentujemy cały asortyment, umożliwiając poznanie pełnego portfolio marki. Korzyścią jest wyraźny wzrost efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) – mówi Paweł Wróbel, Dyrektor e-Commerce w DUKA International. – Oznacza to, że w naszym sklepie internetowym użytkownicy uzyskują informacje o produktach i zaciekawieni ofertą bardzo często odwiedzają stacjonarne salony DUKA i dokonują w nich zakupów. Korzyści płynące z funkcjonowania e-sklepu nie ograniczają się więc do bezpośrednich zysków ze sprzedaży przez kanał internetowy, ale obejmują również zwiększenie sprzedaży offline.
Firma stawia na dynamiczny rozwój e-commerce. Celem na 2017 rok jest, by sklep internetowy DUKA osiągnął 8% całkowitej sprzedaży marki. Plany na najbliższe lata obejmują zmiany platformy oraz strategii marketingu online, a także uruchomienie sprzedaży internetowej na kolejnych rynkach europejskich – w Bułgarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i w Niemczech.