E- sprzedaż biżuterii Tiffany w górę o 92 proc.

Autor: wnp.pl 25 listopada 2020 14:12

Tiffany & Co, który jest w trakcie fuzji z francuskim gigantem branży dóbr luksusowych LVMH, przebił oczekiwania Wall Street. Duży wpływ na zyski firmy miał 70-procentowy wzrost sprzedaży w Chinach. W trzecim kwartale 2020 roku, zakończonym 31 października, Tiffany & Co zarobił 1,11 dolara na akcję. Prognozy wskazywały na 66 centów na akcję.

Sprzedaż spadła o 1 proc., do 1,01 mld dolarów, ale przekroczyła oczekiwania analityków, którzy spodziewali się 980,71 mln dolarów.

- Mieliśmy mocny trzeci kwartał. Liczby potwierdzają siłę marki Tiffany i dają nam więcej pewności, gdy wkraczamy w sezon świątecznych zakupów - powiedział cytowany przez Reutersa prezes firmy Alessandro Bogliolo.

Sprzedaż w rejonie Azji i Pacyfiku wzrosła o 30 proc., natomiast w Ameryce Północnej i Południowej spadła o 16 proc. (jednak jest to o wiele mniejszy spadek niż kwartał wcześniej, gdy skurczyła się o 46 proc.).

Pandemiczne ograniczenia skłoniły Tiffany do zainwestowania w sprzedaż online i wyznaczenie punktów odbioru towarów w niektórych sklepach. Skutkiem tego sprzedaż e-commerce wzrosła o 92 proc.

Według stanu na 31 października większość z 320 sklepów firmy na całym świecie była całkowicie lub częściowo otwarta. 20 listopada 60 proc. sklepów koncerny w Europie zostało tymczasowo zamkniętych.

Niemniej analitycy pozostają optymistyczni.

- Wyniki 3. kwartału potwierdzają, że marka Tiffany będzie lśnić w czasie świątecznych zakupów - powiedziała cytowana przez Reutersa analityczka CFRA Research Camilla Yanushevsky.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6947

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.