PARTNER PORTALU

EEC 2018 już za tydzień. To ostatnie dni na rejestrację i udział w debatach m.in. o handlu

Autor: dlahandlu.pl 7 maja 2018 09:29

EEC 2018 już za tydzień. To ostatnie dni na rejestrację i udział w debatach m.in. o handlu


Europejski Kongres Gospodarczy (EKG) odbędzie się w Katowicach od 14 do 16 maja br. Jest to więc ostatnia szansa, aby się zarejestrować i wziąć w nim udział. Będzie to jubileuszowa, 10 edycja Kongresu - i będzie to jednocześnie edycja rekordowa. Rejestracja uczestników trwa do 9 maja.

Już wiadomo, że padną rekordy frekwencji – w Kongresie weźmie udział ponad 9 tys. gości, a 2,5 tys osób przyjedzie na Start-up Days.  Odbędzie się ponad 150 sesji z udziałem przeszło 900 prelegentów. 

Agenda Kongresu jest wypadkową twórczej kontynuacji wciąż aktualnych tematów poruszanych podczas wcześniejszych edycji Kongresu oraz nowych zagadnień jak m.in. nowe technologie, digitalizacja, robotyzacja, sztuczna inteligencja czy nawet e-sport.

Organizatorom zawsze zależało, aby agenda Kongresu wyprzedzała bieżącą rzeczywistość. Zakres tematyczny obejmuje kilkanaście głównych nurtów, co daje ponad sto debat, sesji, spotkań i innych wydarzeń. Agenda obejmuje całość kluczowych problemów gospodarczych i społecznych Europy w ich globalnym kontekście.

Obszary dyskusji łączą takie przewodnie hasła jak: perspektywy wzrostu i konkurencyjność, rewolucja technologiczna z jej aktualnymi i przyszłymi skutkami, odpowiedzialność i środowisko czy współpraca gospodarcza w ramach wolnego rynku.

Dużo miejsca zostanie też poświęcone coraz mocniej rysującym się podziałom w światowej gospodarce i związanymi z tym obawami o wojnę handlową. 

O zjawiskach, które wpływają na rynek handlu w tym: nowym pokoleniu konsumentów, sharing economy, digitalizacji zakupów i szukaniu przez klientów doświadczeń zamiast produktów porozmawiamy podczas debat poświęconych kierunkom rozwoju branży handlowej na X Europejskim Kongresie Gospodarczym. Nie zabraknie też opinii ekspertów na temat efektów zakazu handlu w niedziele.


W trakcie debaty Nowe trendy i nowi konsumenci na rynku spożywczym (15 maja 2018 r.; 15.30-17.00) porozmawiamy o takich kwestiach jak:
Silny i nowoczesny przemysł spożywczy w relacjach z coraz bardziej wymagającym konsumentem
Nowe pokolenie konsumentów kreuje ofertę firm spożywczych
Jak odnaleźć się pośród licznych trendów oraz mód żywnościowych i kulinarnych?
Start-upy spożywcze i handlowe napędzają rozwój branży FMCG i popularyzują niszowe kategorie

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):
Artur Jastrząb*, wiceprezes zarządu, Żywiec Zdrój SA
Marcin Kardas, Program Manager RIS, EIT Food CLC North-East
Katarzyna Kazior, prezes zarządu, frisco.pl
Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska
Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Pyszne.pl
Maciej Mikołajczak, CEO, założyciel, Chias Brothers Europe Sp. z o.o.
Robert Noceń, sekretarz generalny, wiceprezes zarządu, Carrefour Polska







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9269

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    7,15

  • Min

    6,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.