Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

EEC 2021: InPost, Amazon, Empik, EY, Żabka i Maspex w debatach o konsumencie w nowej rzeczywistości

Handel stoi przed wyzwaniem wymyślenia siebie na nowo: w nowych lokalizacjach lub bez nich - jedynie w świecie online, w zrównoważonej formule eko lub recommerce, przy pomocy zaawansowanych technologii, które uczynią z zakupów doświadczenie „disneylandu” - o możliwych scenariuszach rozwoju rynku handlowego w tym zmianach na rynku e-commerce i związanych z nimi nowych postawach konsumentów, będziemy rozmawiać na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach w dniach 20-22 września br.
Reklama

Oto sesje handlowe i konsumenckie na EEC 2021:

20 września 2021 r./ 16:30-18:00
Obywatel i konsument w czasach „nowej normalności”

Doświadczenie pandemii i jego wpływ na postawy społeczne i modele zachowań konsumenckich. Potencjalne skutki tych zmian w gospodarce i handlu, polityce, życiu społecznym. Trwałe zmiany w oczekiwaniach obywateli i konsumentów w świecie po pandemii. Konsument online – nowe modele konsumpcji w świecie e-commerce. Zielony zwrot świadomości i jego rynkowe konsekwencje. Oczekiwania ekokonsumenta i odpowiedź producenta: zasoby, odpady, emisje. Korzystam, nie posiadam, czyli kultura współdzielenia. Klient wrażliwy – kwestie zdrowia i higieny. Zmiany na rynku pracy.

Prelegenci: Rahim Blak, CEO, Copernic, CEO, Sapiency, CoFounder, Edrone, RahimCoin; Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu, Home.pl Arkadiusz Gęsicki, partner, EY-Parthenon, EY Polska Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Tomasz Suchański, prezes zarządu, Żabka Polska Ewa Szmidt-Belcarz, prezes, Grupa Empik.

21 września 2021 r. | 9.30-11.00
Handel na nowo

Handel – jaki i gdzie? E-commerce dyktuje warunki. Retail odrywa się od lokalizacji. Proklimatyczny konsument. Zrównoważone dostawy. Ekologiczne innowacje – czy to się opłaca? Platformy zamiast sklepów, doświadczenia zamiast zakupów. Szybkość, wygoda i odpowiedzialność za otoczenie.

Prelegenci: Rafał Brzoska, prezes, InPost Katarzyna Konkel, socjolożka, CEO, Omnisense; Michał Płotnicki, Associate Partner, Dział Strategia i Transakcje, EY Polska; Rafał Sonik, prezes zarządu, Gemini Holding; Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska; Mourad Taoufiki, dyrektor generalny, Amazon.pl

21 września 2021 r. | 11.30-13.00
Handel ery cyfrowej. Zrównoważony e-handel

Technologia na usługach handlu, czyli sztuczna inteligencja rozdaje karty. Cyfrowo lojalny – dane wiedzą lepiej, co konsument chce kupić. Social commerce, czyli jeszcze łatwiejsze e-zakupy. Omnichannel – wielokanałowa komunikacja, obsługa, sprzedaż. Zrównoważone zakupy wyzwaniem nowej ery konsumpcjonizmu. Ekologiczne produkty, opakowania i towary z drugiej ręki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.