Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

EEC 2021: Nowe oblicze handlu: zrównoważony, wielokanałowy, cyfrowy

W trakcie XIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego największej imprezy biznesowej Europy Centralnej, która odbędzie się w dniach 20-22 września 2021 r., postawimy pytania o ta jak i gdzie kupuje konsument, jak na jego wybory wpływa wygoda zakupów e-commerce a jak kwestie klimatyczne, jaką wagę przykłada do zrównoważonych dostaw a jaką do ich szybkości. W trakcie bloku debat tematycznych w gronie ekspertów zaprezentujemy także wachlarz możliwych odpowiedzi.
Reklama

Świat handlu śledzi każdy ruch konsumenta z zapartym tchem, by zrozumieć zmianę jego potrzeb, właściwie ulokować punkty styku z marką i dostarczyć doświadczenie, po które klient zechce wrócić. Handel w procesie uczenia się nowych ścieżek i zachowań konsumenta, wspiera technologia. Jednak technologia byłaby niczym, bez głębokiego zrozumienia motywacji zakupowych konsumentów. Pytanie, czym kierują się poszczególne typy konsumentów, kupując właśnie ten produkt, w tym kanale i w określonym czasie nadal pozostaje głównym wyzwaniem dla marek i retailerów. W trakcie XIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego największej imprezy biznesowej Europy Centralnej, która odbędzie się w dniach 20-22 września 2021 r., postawimy pytania o ta jak i gdzie kupuje klient, jak na jego wybory wpływa wygoda zakupów e-commerce a jak kwestie klimatyczne, jaką wagę przykłada do zrównoważonych dostaw a jaką do ich szybkości. W trakcie bloku debat tematycznych w gronie ekspertów zaprezentujemy także wachlarz możliwych odpowiedzi. 

 ZAREJESTRUJ SIĘ (UDZIAŁ STACJONARNY)


Debaty związane z handlem i e-commerce:


21 września 2021 r. | 9.30-11.00
Handel na nowo
Handel – jaki i gdzie? Galerie, centra, ulice, a może marketplace i dark stores? Retail odrywa się od lokalizacji. E-commerce dyktuje warunki. Zakupy non stop i on demand. Platformy zamiast sklepów, doświadczenia zamiast zakupów.

21 września 2021 r. | 11.30-12.15
Handel ery cyfrowej
Technologia na usługach handlu, czyli sztuczna inteligencja rozdaje karty. Cyfrowo lojalny – dane wiedzą lepiej, co konsument chce kupić. Social commerce, czyli jeszcze łatwiejsze e-zakupy. Omnichannel – wielokonałowa komunikacja, obsługa, sprzedaż.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.