EEC 2022 zbliża się wielkimi krokami. Ostatnie dni na rejestrację!

W czasie debat Europejskiego Kongresu Gospodarczego (25-27 kwietnia 2022 r.) poszukiwać będziemy odpowiedzi m.in. na wiele pytań. Czy współczesny e-commerce może być zorientowany na klienta i jednocześnie inteligentny i zrównoważony? Co napędza sprzedaż w 2022 roku? Jakie są czynniki kształtujące zachowania nowego klienta? Jak wpływa ekonomia subskrypcji na styl życia klienta?
Zapraszamy na debaty związane z handlem i e-commerce:
Globalny handel i geopolityka | 25 kwietnia 2022 r. | 12.30-14.00
Polityka handlowa w fazie odbudowy gospodarki zakłóconej przez nowe wojenne uwarunkowania. Co nas czeka w najbliższej przyszłości? Radykalne zmiany w strategiach importerów i eksporterów odpowiedzią na poważne zaburzenia w łańcuchach dostaw. Wojna na Ukrainie jako nowy czynnik geopolityczny – przerwane łańcuchy dostaw, nowe ryzyka a handel z krajami Azji. Dywersyfikacja źródeł i dróg, weryfikacja oferty produktowej, aktywne zarządzanie dostawami i ryzykiem. Nearshoring – doraźna reakcja czy trwały trend? Konsekwencje przyspieszenia w e-handlu. Jak podnieść odporność biznesu na perturbacje w transporcie wywołane pandemią i wojną?
Ekspansja zagraniczna małych i średnich firm | 25 kwietnia 2022 r. | 16.30-18.00
Małe i średnie przedsiębiorstwa jako eksporterzy – potencjał, bariery instytucjonalne i prawne. Rola międzynarodowych platform handlowych we wspieraniu polskiego eksportu – ich wykorzystanie przez większe i mniejsze podmioty. Najważniejsze obszary współpracy między sektorem prywatnym a państwem, które pomogą przezwyciężyć te bariery. Kluczowe kierunki zmian: edukacja, kooperacja na poziomie lokalnym, cyfryzacja administracji.
Inteligentny e-commerce | 26 kwietnia 2022 r. | 11.30-13.00
Zorientowany na klienta, ale odpowiedzialny i zrównoważony. Skuteczna logistyka – systemy, procesy, łańcuchy, ostanie mile. Ewolucja dostaw: na jutro, na dziś, na już, czyli q-commerce. Magazyny za rogiem; dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu. Płatności błyskawiczne, ale z opcją im później, tym lepiej. Cyfrowa, czyli wygodna ścieżka klienta.
Future of retail | 26 kwietnia 2022 r. | 13.30-15.00
Aplikacja wszystko przewidzi. Płatności na później, technologie na już. Liveshopping napędza sprzedaż online – live eventy szansą na interakcję z klientem, a także lojalność. Strategie, wyzwania, wnioski.
Zakupy od nowa | 26 kwietnia 2022 r. | 15.30-17.00
Nowy klient, nowe modele zachowań, nowe potrzeby zakupowe, nowe technologie. Pośpiech i znużenie sprzymierzeńcami handlu. Klient szuka niskich cen – marki stawiają na etyczne wybory, ekoprodukcję i zrównoważone materiały. Czy się spotkają? Co po konsumpcjonizmie? Religia kupowania schodzi ze sceny. Recommerce opcją rozwoju nawet dla największych. Naprawić i odesłać. Czy rzemieślnicy i krawcowe wrócą do łask? Społeczne konsekwencje nowego podejścia do zakupów.
Gospodarka subskrypcji | 27 kwietnia 2022 | 11:30-13:00
Dynamiczny trend w światowej gospodarce cyfrowej: technologie, regulacje, modele rozliczeń i bezpieczeństwo transakcji. Wpływ ekonomii subskrypcji na styl życia. Łatwy dostęp do zasobów informacji, kultury i rozrywki, dóbr codziennego użytku i usług. Wpływ użytkowników na ofertę, kontrola wydatków, stabilizacja finansowa dystrybutorów. Nowe obszary ekspansji modelu subskrypcyjnego: od IT, rozrywki i mediów poprzez FMCG po motoryzację i dobra luksusowe. Lodówka kupi, co trzeba: zakupy a sztuczna inteligencja i internet rzeczy.
To tylko wybrane sesje #EEC2022. Sprawdź, o czym jeszcze będziemy rozmawiać.
Udział w Europejskim Kongresie Gospodarczy wezmą m.in.:
• Aleksandra Borycka, Head of Marketplace in Poland Amazon
• Szymon Bujalski, członek zarządu, dyrektor e-commerce Modivo
• Rafał Brzoska, prezes InPost
• Krzysztof Drynda, prezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
• Przemysław Feliga, ESG Project Manager 4F/OTCF
• Witold Ferenc, dyrektor generalny, założyciel OpenApp
• Krzysztof Gerlach, dyrektor zarządzający ds. Klientów Korporacyjnych i Rozwoju Banku mBank
• Jakub Gierszyński, dyrektor e-commerce na rynek Polski i Czech Sephora
• Natalia Hatalska, CEO, założycielka infuture.institute, autorka bloga hatalska.com
• Marcin Łojewski, członek zarządu Kaufland Polska
• Ewa Łuniewska, wiceprezes zarządu ING Bank Śląski
• Alicja Kościesza, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu RESI4RENT
• Krzysztof Kośmider, dyrektor zarządzający Accenture w Polsce
• Artur Kazienko, prezes Kazar Group
• Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP
• Mikołaj Małaczyński, prezes zarządu, współzałożyciel Legimi
• Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska
• Małgorzata Molęda-Zdziech, kierowniczka Katedry Studiów Politycznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
• Jowita Michalska, prezes Fundacji Digital University, Singularity University Warsaw
• Wojciech Paczka, wiceprezes zarządu Groclin
• Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex
• Jagoda Piekarska, założycielka NOTRACE
• Piotr Piętka, CEO w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich Publicis Groupe
• Grażyna Piotrowska-Oliwa, członek Rady Dyrektorów Pepco Group, prezes Grupy MODNE ZAKUPY
• Olga Semeniuk, sekretarz stanu, pełnomocnik rządu ds. małych i średnich przedsiębiorstw MRiT
• Rafał Sonik, prezes Gemini Holding
• Marcin Trepka, partner Baker McKenzie
• Jarosław Urban, dyrektor sprzedaży VIVE Textile Recycling
• Zbigniew Wiśniewski, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa
• Damian Wiszowaty, CEO Gonito, ekspert Amazon
• Maciej Zawadzki, członek rady nadzorczej Rent UP Europe
• Zosia Zochniak, pomysłodawczyni i współzałożycielka UbraniaDoOddania.pl