EEC2020: Marketerzy muszą zrozumieć znaczenie digitalu

www.portalspozywczy.pl 3 września 2020 17:47

– Digital daje instant feedback. Wrzucamy coś i po 10 minutach wiemy, jaka jest reakcja. Marketerzy musza to dziś zrozumieć – mówił Marek Myślicki Strategic Partnerships Director Gethero Sp. zoo podczas panelu „Marketing w cyfrowym świecie”, który odbył się 3 września 2020 w ramach EEC 2020.

Marek Myślicki podkreślił cztery obszary omawiane podczas panelu EEC 2020 „Marketing w cyfrowym świecie”: wzrost konsumpcji wszystkich mediów, nadpodaż, zarządzanie społecznością oraz fragmentaryzację. Zarządzanie społecznością oraz fragmentaryzacja treści są jego zdaniem kluczem w digitalu.

Niezwykle ważne są autentyczność firmy i budowanie zaangażowania. Marki powinny skupiać się na budowaniu społeczności, której zależy na produkcie. Bez zaangażowania uczestników procesu zakupowego nie może się udać. Chodzi m.in. o zwracanie uwagi na komentarze. Liczy się zaangażowanie w budowanie pozytywnego wizerunku w komentarzach, a nawet proszenie konsumentów o takie interakcje.

– Do digitalu czasami wchodzą firmy, które nie czują zarządzania społecznością. Nie zarządzają komentarzami i myślami konsumentów – stwierdził. – W digitalu bardzo łatwo podpaść – przestrzegał.

Prelegent odniósł się także do relacji między storytelling a konwersją i sprzedażą. 

– Niektóre marki muszą budować story. Nie każda może przejść od razu do konwersji. Ale niektóre mogą to przeskoczyć – powiedział.

Zaznaczył, że obecnie mamy wojnę geopolityczną, jeśli chodzi o aplikacje. Zasysamy modele sprzedażowe z różnych części świata.

– Mamy dwie waluty: czas spędzony na platformie oraz zaangażowanie: kliknięcia i dalsze przejścia – podsumował Marek Myślicki.

Prelegent rozróżnił przy tym inne zaangażowanie w zależności od pokolenia widzów.

– Są platformy dla młodszych i starszych – tłumaczył.

Na zakończenie Strategic Partnerships Director Gethero podkreślił znaczenie digitalu dla marketingu.

– Digital daje instant feedback. Wrzucamy coś i po 10 minutach wiemy, jaka jest reakcja. Marketerzy musza to dziś zrozumieć – podsumował.

Marek Myślicki był prelegentem debaty „Marketing w cyfrowym świecie”, która odbyła się 3 września w ramach EEC 2020.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6450
Ilość aktualnych ofert: 463385

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,18

  • Śr

    8,73

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.