Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

EEC2020: Marketerzy muszą zrozumieć znaczenie digitalu

– Digital daje instant feedback. Wrzucamy coś i po 10 minutach wiemy, jaka jest reakcja. Marketerzy musza to dziś zrozumieć – mówił Marek Myślicki Strategic Partnerships Director Gethero Sp. zoo podczas panelu „Marketing w cyfrowym świecie”, który odbył się 3 września 2020 w ramach EEC 2020.
Reklama

Marek Myślicki podkreślił cztery obszary omawiane podczas panelu EEC 2020 „Marketing w cyfrowym świecie”: wzrost konsumpcji wszystkich mediów, nadpodaż, zarządzanie społecznością oraz fragmentaryzację. Zarządzanie społecznością oraz fragmentaryzacja treści są jego zdaniem kluczem w digitalu.

Niezwykle ważne są autentyczność firmy i budowanie zaangażowania. Marki powinny skupiać się na budowaniu społeczności, której zależy na produkcie. Bez zaangażowania uczestników procesu zakupowego nie może się udać. Chodzi m.in. o zwracanie uwagi na komentarze. Liczy się zaangażowanie w budowanie pozytywnego wizerunku w komentarzach, a nawet proszenie konsumentów o takie interakcje.

– Do digitalu czasami wchodzą firmy, które nie czują zarządzania społecznością. Nie zarządzają komentarzami i myślami konsumentów – stwierdził. – W digitalu bardzo łatwo podpaść – przestrzegał.

Prelegent odniósł się także do relacji między storytelling a konwersją i sprzedażą. 

– Niektóre marki muszą budować story. Nie każda może przejść od razu do konwersji. Ale niektóre mogą to przeskoczyć – powiedział.

Zaznaczył, że obecnie mamy wojnę geopolityczną, jeśli chodzi o aplikacje. Zasysamy modele sprzedażowe z różnych części świata.

– Mamy dwie waluty: czas spędzony na platformie oraz zaangażowanie: kliknięcia i dalsze przejścia – podsumował Marek Myślicki.

Prelegent rozróżnił przy tym inne zaangażowanie w zależności od pokolenia widzów.

– Są platformy dla młodszych i starszych – tłumaczył.

Na zakończenie Strategic Partnerships Director Gethero podkreślił znaczenie digitalu dla marketingu.

– Digital daje instant feedback. Wrzucamy coś i po 10 minutach wiemy, jaka jest reakcja. Marketerzy musza to dziś zrozumieć – podsumował.

Marek Myślicki był prelegentem debaty „Marketing w cyfrowym świecie”, która odbyła się 3 września w ramach EEC 2020.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum