PARTNER PORTALU

EIT Food na Internetowym FRSiH: Branża FMCG powinna być gotowa na przyszłość (wideo)

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2020 11:06

EIT Food na Internetowym FRSiH: Branża FMCG powinna być gotowa na przyszłość (wideo) Aleksandra Niżyńska, Project Manager in CEE, EIT Food

- Branża rolno-spożywcza dzięki swojej odporności na kryzysy może wrócić dość szybko do stanu sprzed pandemii, ale istnieje niebezpieczeństwo, że będzie odporna także na przyszłość. Obecna sytuacja jest szansą dla sektora, który powinien wykorzystać ten czas na innowacje i zmiany - oceniła Aleksandra Niżyńska, Project Manager in CEE, EIT Food.

- Z naszego raportu wynika, że w kwietniu produkcja dóbr trwałych spadła o ponad 50 proc. rdr. Produkcja FMCG, w tym żywności, spadła tylko o 14 proc. To pokazuje, że branża ma szansę na szybką odbudowę. Istnieje jednak zagrożenie, że będzie odporna na przyszłość, ale nie będzie na nią gotowa. Ten moment firmy - od rolników do branży retail czy HoReCa - powinny wykorzystać na innowacje, zmiany, digitalizację - mówiła Aleksandra Niżyńska.

Rynek będzie się zmieniał także pod wpływem konsumentów i branża powinna za nimi nadążyć.
- Konsument to ostateczny arbiter wszelkich innowacji. Pandemia sprawiła, że jest coraz bardziej świadomy, kupuje lokalnie, jest otwarty na nowości. To dobry moment, aby zbliżyć się do konsumenta i odpowiedzieć na jego potrzeby, także poprzez ucyfrowienie biznesu. Jednym z trendów sprzed wybuchu epidemii była redukcja plastiku, do którego teraz wróciliśmy. Opakowania to także ogromne pole do innowacji - oceniła ekspertka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.