Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Eko Holding chce wprowadzić nową koncepcję asortymentową

Eko Holding planuje osiągnięcie EBITDA na I półrocze 2012 na poziomie 17,6 mln zł, przy skonsolidowanych przychodach za ten okres na poziomie 869,5 mln zł.
Reklama

Plany spółki zakładają wzrost efektywności, wolniejsze tempo przyrostów kosztów oraz pełne wykorzystanie efektów synergii i dalszą konsolidację procesów gospodarczych w ramach grupy.

Kolejne założenia przyjęte przy prognozie to: "wdrożenie nowej struktury zarządzania sklepami w detalu dopasowanej do formatu sklepu; poprawa efektywności operacyjnej i kosztowej, zwłaszcza w zakresie logistyki, ale również kosztów sklepów w spółkach detalicznych; wdrażanie nowej koncepcji asortymentowej dla sklepów detalicznych; stopniowy, powolny wzrost marż segmentu detalicznego i oczekiwanie stabilizacji zrealizowanych marż handlowych zbliżonych do poziomu z lat 2009 i 2010 w kolejnych kwartałach 2012 r".

Spółka zakłada także zakończenie procesu połączenia spółek segmentu dystrybucyjnego w jedną spółkę oraz "ujednolicenie struktur organizacyjnych i zarządczych, powodujących wzrost efektywności operacyjnej".

W I-IV kw. 2011 roku spółka miała 3,04 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 20,66 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1507,66 mln zł wobec 1254,16 mln zł.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.