PARTNER PORTALU

Eko Holding: Silna presja producentów na podwyżki cen wpływa na zmniejszenie marż handlowych

Autor: portalspozywczy.pl 17 listopada 2011 13:15

Firma Eko Holding szacuje, że przyjęcie do konsolidacji wyników spółek Grupy Rovita (hurt spożywczy) spowodowało obniżenie wyniku brutto segmentu detalicznego o 2 mln zł.

Ze względu na działania inwestycyjne oraz procesy konsolidacyjne, zysk netto Grupy EKO Holding po dziewięciu miesiącach 2011 roku ukształtował się na poziomie 6,3 mln złotych i był niższy od wyniku wypracowanego w pierwszych trzech kwartałach 2010 roku a EBITDA wyniosła 24,2 mln złotych. Zarząd Grupy zwraca także uwagę na silną presję producentów na podwyżki cen, co wpływa na zmniejszenie marż handlowych.  

- Rovita będzie stanowić bazę ekspansji Grupy w Polsce południowo-wschodniej. Mamy duże doświadczenie w procesach przejęć i w pierwszej kolejności musimy przeprowadzić w Rovicie procesy dostosowawcze w zakresie marż, kosztów operacyjnych, struktury zatrudnienia i polityki rezerw. Te działania już wkrótce przyniosą pozytywne efekty - powiedział Krzysztof Gradecki, prezes zarządu EKO Holding S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9152
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.