PARTNER PORTALU

Eksperci: Sprzedaż produktów pochodzących ze zwrotów i używanej odzieży będzie rosła

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2021 11:04

Eksperci: Sprzedaż produktów pochodzących ze zwrotów i używanej odzieży będzie rosła Wzrasta znaczenie nowych technologii, zarówno w handlu stacjonarnym, jak i elektronicznym - mówi Beata Kokeli, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield. Fot. mat. prasowe

Rozwój lokali i platform sprzedażowych oferujących produkty pochodzące ze zwrotów to jedna z przyszłości handlu – oceniają eksperci Cushman & Wakefield. Przywidują oni także zmianę funkcji niektórych obiektów handlowych na funkcję mieszaną oraz rosnącą potrzebę poszukiwania alternatywnych rozwiązań dla wolnych powierzchni po niektórych lokalach handlowych.

W 2020 r. skumulowana wartość obrotów w obiektach handlowych pozostała na minusie dla wszystkich kategorii produktów. Jaka przyszłość czeka galerie handlowe w 2021 roku? Eksperci Cushman & Wakefield w najnowszym raporcie „Trends Radar vol.3” przedstawiają prognozy i kierunki rozwoju sektora handlowego.

Omnichannel

Na pierwszy plan wychodzi wielokanałowość oraz przenikanie się kanałów sprzedaży, jak np. przechodzenie z offline do online oraz z online do offline. Rozwijać się będą lokale i platformy sprzedażowe oferujące produkty pochodzące ze zwrotów.

Nowe technologie w handlu

Wzrasta znaczenie nowych technologii, zarówno w handlu stacjonarnym, jak i elektronicznym. Rozwijają się takie rozwiązania, jak np. wirtualne przymierzalnie. Eksperci widzą również trend w nowopowstających platformach MARKET PLACE zrzeszających najemców centrów handlowych.

Odłożone oszczędności

Zdaniem ekspertów po ustaniu pandemii zauważalny będzie wzrost wydatków konsumpcyjnych. Już teraz wdrażane są nowe rozwiązania w branży gastronomicznej i rozrywkowej pozwalające na zaspokojenie popytu konsumentów na korzystanie z tego typu lokali przy jednoczesnym zachowaniu reżimu sanitarnego.

Wrażliwość na cenę

- Innym trendem, który zaobserwowaliśmy w czasie trwania pandemii, jest zdecydowana wrażliwość na cenę. Widzimy wzrost popularności marek o profilu ekonomicznym, przy jednoczesnym wzroście znaczenia marek niszowych oferujących bardzo wysoką jakość. Obserwujemy także w zrost znaczenia handlu odzieżą używaną – podkreśla Beata Kokeli, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield.

E-commerce

W ostatnim czasie e-commerce zaliczył nie tylko wzrost popularności, ale także znaczącą poprawę jakości obsługi. Przykładem tego są elastyczne zwroty czy dostawa zakupów w ciągu 1 godziny.

- E-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, a dodatkową siłą napędową dla wzrostu tego trendu było zamknięcie centrów handlowych. Jednak po ponownym otwarciu obiektów handlowych zaobserwowaliśmy spadek tej dynamiki. Klienci są lojalni i chcą wracać do swoich ulubionych miejsc, dlatego pozwólmy im na to, przestrzegając wszystkich obostrzeń wynikających z reżimu sanitarnego - mówi Beata Kokeli.







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8300

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,06

  • Śr

    4,06

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.