Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ekspert: Afera z dostawcą nie zaszkodzi Lidlowi

Lidl zawiesił reklamy z przedsiębiorcą podejrzewanym o nieudzielenie pomocy swojej pracownicy. - Cała ta sprawa ma głębszy kontekst - chodzi o społeczną odpowiedzialność biznesu, która jak czytam na fanpage Lidla, jest częścią ich strategii - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.
Reklama

Jak poinformowały wirtualnemedia.pl przedsiębiorca spod Poznania, jeden z bohaterów kampanii reklamowej sieci Lidl Polska, miał zostawić bez pomocy nielegalnie zatrudnianą przez siebie kobietę z Ukrainy, która doznała udaru. Lidl zawiesił współpracę promocyjną z przedsiębiorcą, do czasu wyjaśnienia sprawy przez odpowiednie służby.

- Jak na razie Lidl zachował się tak jak należy. Wstrzymał działania promocyjne związane ze wskazanym gospodarstwem do czasu wyjaśnienia sprawy. Piszą, że od nieszczęsnego dostawcy otrzymali oświadczenie oraz deklarację gotowości udzielenia pomocy poszkodowanej Pani Oksanie oraz jej rodzinie. Nie próbują bagatelizować tej sprawy, podejmują działania - analizuje Michał Maciejewski. 

Lidl zawiesza reklamy z dostawcą podejrzewanym o nieudzielenie pomocy pracownicy

I dodaje, że nie wiem co jeszcze można by w tej sprawie zrobić. - Tego typu sytuacje kryzysowe są przecież nie do przewidzenia, nie sposób im zapobiec. Tak duże firmy jak Lidl współpracują przecież z wieloma podmiotami i nie sposób sprawdzić wszystkich pod kątem tego czy działają etycznie. Pozostaje tylko odpowiednia reakcja na zaistniałą sytuację, a tą Lidl wdraża - ocenia Maciejewski.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum