Ekspert: Apel PSL ws. bojkotu Tesco jest skazany na porażkę
W opinii Lecha C. Króla, właściciela agencji Adwertajzing, apel PSL ws. bojkotu Tesco jest skazany na porażkę, ze względu na brak emocjonalnego zaangażowania polskich konsumentów po którejś ze stron - czytamy na portalu wirtualnemedia.pl

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
- Konsumenci są najpotężniejszą siłą rynkową. Ich widzimisię potrafi sprawić, że wielkiemu liderowi rynku niemal z dnia na dzień w oczy zagląda bankructwo. Przekonały się o tym takie potęgi jak Benetton czy Body Shop. Jednak w obu tych przypadkach konsumenci zareagowali sami z siebie; poczuli się zdradzeni i głęboko dotknięci przez marki, które kochali - opisuje Król w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. - W przypadku apelu PSL partia polityczna próbuje ukierunkować powstałą frustrację na jednego z graczy rynkowych. Zadanie trudne, bo logika karania Tesco za opinie premiera Wielkiej Brytanii jest dość zawiła. Społeczeństwo jest mądrzejsze, niż wskazują badania opinii społecznej i popularności partii. Z tego powodu nie wierzę, aby skala bojkotu miała jakiekolwiek znaczenie - ocenia ekspert.
Reklama