Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Ekspert: Biedronka idzie drogą Lidla

- Biedronka największa sieć sklepów dyskontowych w Polsce najwyraźniej zainspirowana przemianą, którą przeszedł Lidl, sama chce iść w tym kierunku i zamknąć za sobą drzwi z napisem 'sklep dla ubogich' - mówi Mateusz Lewandowski, CEO agencji Notorius.
Reklama

- Biedronka w swoim segmencie jest i będzie niekwestionowanym liderem, jednak zbyt duże ambicje przeskoczenia do klasy premium mogą okazać się utopią - mówi Mateusz Lewandowski, CEO agencji Notorius.


Zdaniem szefa agencji Notorius nowa strategia ma najwyraźniej pokazać, że za logo sklepów stoi jakość i to polska jakość. - Sam fakt oceniam pozytywnie, ponieważ jak wiadomo, rodzime produkty cieszą się większym uznaniem i kojarzą się z wysoką jakością. Szkoda tylko, że asortyment dostępny w tej sieci, raczej nie pozwala wykazać się szczególną finezją na talerzu. Mały wybór i postawienie przede wszystkim na artykuły pierwszej potrzeby i ich najpopularniejsze wariacje, nigdy nie zadowolą bardziej wymagającego konsumenta - tłumaczy Mateusz Lewandowski.
 

Reasumując, odświeżenie wizerunku - zdaniem szefa agencji Notorius - było jak najbardziej konieczne i jest to dobra droga. - Ogólnie całość oceniam pozytywnie. Pytanie tylko, czy Biedronka przyciągnie do swoich odnowionych wnętrz bardziej wymagających konsumentów, świadomych i lojalnych wobec określonych marek i przede wszystkim szukających szerokiej oferty produktowej. W tym przypadku nie jestem optymistą - podsumowuje Mateusz Lewandowski.

- Biedronka w swoim segmencie jest i będzie niekwestionowanym liderem, jednak zbyt duże ambicje przeskoczenia do klasy premium mogą okazać się utopią. Jest polsko i swojsko, teraz także nowocześnie - kupuję to, ale nie tam - zaznacza z uśmiechem ekspert.

więcej www. portalspozywczy.pl
 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.