Ekspert: Branża mięsna musi przejąć rolę innowatora

Patrycja Ogrodnik jest zdania, że trend wegetariański jest już na tyle silny, że niektóre marki, obok klasycznych produktów mięsnych, chcą zaoferować produkty wegetariańskie. Uważa, że firmy z branży mięsnej muszą dziś śledzić nie tylko konkurencję, ale także nie zamykać się na trend wegetarianizmu i weganizmu.
- Analiza konkurencji i śledzenie trendów spożywczych, czyli m.in. wegetarianizmu, weganizmu, bio- i ekożywności nigdy nie powinny się kończyć. Marki z branży mięsnej muszą edukować, nie zaś być edukowane, a nie będą mogły tego robić bez przemyślanej strategii swoich działań i stałego dopływu wiedzy. O sukcesie w komunikacji w social media decyduje dobry research na start, spójna i przemyślana strategia uwzględniająca potencjalne działania kryzysowe oraz stała analiza działań i szybkie reagowanie na zapytania i potrzeby konsumentów we wszystkich kanałach komunikacji na linii klient – marka. I żadnego z tych elementów nie warto zaniedbywać nie tylko przed rozpoczęciem działań, ale również w trakcie ich trwania, gdyż niektóre mogą wymagać weryfikacji - mówi.
Więcej na portalspozywczy.pl