PARTNERZY PORTALU

Ekspert: Dietly.pl to dla Żabki kopalnia wiedzy o preferencjach konsumenckich

www.portalspozywczy.pl 31 maja 2021 15:56

Żabka dywersyfikuje swój biznesu dążąc do osiągniecia wysokiego stopnia spersonalizowania oferty przy jednoczesnym odszukaniu wspólnego mianownika upodobań konsumenckich determinowanego prze skalę prowadzonego przedsięwzięcia. Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting komentuje przejęcie Dietly.pl przez Grupę Żabka.

- Dietly.pl, to przede wszystkim baza danych, kopalnia wiedzy o upodobaniach i preferencjach konsumenckich. To doskonałe narzędzie dla wygenerowania indywidualnej, lecz jednocześnie w pewnym stopniu uniwersalnej oferty dla zwolenników diet pudełkowych. Pozwoli również zweryfikować ofertę sklepów stacjonarnych oraz nowego nano-formatu o bardzo zminimalizowanym asortymencie. To logiczne i spójne działanie firmy, które pozwala coraz trafniej odpowiadać, wręcz generować potrzeby konsumenta. Kolejny krok w budowaniu podświadomej lojalności konsumentów - mówi ekspert.

28 maja spółka Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions, właściciel marki Dietly.pl, zawarły umowę, w efekcie której platforma cateringu dietetycznego dołączyła do Grupy Żabka.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10769
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.