Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ekspert: Lady mięsne wróciły na fali mody

Lady mięsne są tak stare jak sam handel. - To, że mają teraz dobry czas powrotu nie zmienia ich istoty. Jest to skutkiem pewnej mody i jak widać pewnych argumentów rzeczowych, np. świeżość, kliencka kontrola przygotowania i pakowania. Trudno przewidzieć czy jest to trend chwilowy czy rozwojowy. Może być i tak, że np. zmiany klimatu i wzrosty cen utrwalą go, ale czy tak się stanie, nie wiemy, więc nie silmy się na „twarde” projekcje - mówi Andrzej Faliński, prezes Stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego.
Reklama

Ekspert zauważa, że sukces mniejszych sklepów specjalistycznych „z ladą” w określonych segmentach rynku pokazuje, że warto czynić podobnie w sklepach segmentujących swe powierzchnie i zbliżających je do klienta.

- To jest oczywiście konkurencja ze strony handlu masowego wobec mniejszych form detalicznych. Cały jednak rynek to jedna wielka ewoluująca konkurencja, w tym wypadku uzasadniana upowszechnieniem się metody wspierającej jakość i troskę o naturalność towarów - mówi.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum