PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Ekspert: Moda na weganizm zauważalna, ale wciąż większość Polaków spożywa mięso

www.portalspozywczy.pl 28 maja 2018 15:14

- Moda na weganizm jest oczywiście zauważalna, ale też nie przesadzajmy. Jednak wciąż większość Polaków spożywa mięso. Jeśli znajdziemy sposób na ciekawe przedstawienie naszych produktów, w jakimś kontekście, przedstawiając pewną historię i oprzemy to na prawdziwych, a nie stockowych zdjęciach, to nasz kanał w social media będzie się wyróżniał i systematycznie docierał do szerszych grup odbiorców - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

Michał Maciejewski zwraca uwagę, że sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych są absolutnie nieprzewidywalne.

- Nie wiadomo co może być ogniskiem kryzysu i kiedy on nastąpi. Życie potrafi zaskakiwać. Bardzo często jest tak, że kryzysy wybuchają w weekendy, dlatego tak ważne są dyżury osób odpowiadających za profile marki w social mediach - dodał.

Nasz rozmówca zaznacza, że bardzo często ogniskiem kryzysu może być z pozoru błaha sytuacja.

- Jakiś pojedynczy komentarz konsumenta, albo wzmianka w artykule. Coś z pozoru zupełnie nieszkodliwego. To może spowodować lawinę, która przekształci się w poważny uszczerbek wizerunkowy - mówi.

W ocenie eksperta branża mięsna potencjalnie jest bardziej narażona na tego typu sytuacje.

- Dlatego tym bardziej powinniśmy opracować matrycę sytuacji kryzysowych. Matryca to nic innego, jak zestaw reakcji na potencjalne zagrożenia. Nie są to gotowe odpowiedzi, a raczej plany, jak ma się zachować osoba prowadząca nasz fanpage w sytuacji kryzysowej - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7623
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.