PARTNER PORTALU

Ekspert: Na produktach niszowych można zarobić

www.portalspozywczy.pl 8 maja 2018 12:51

Specyfika produktów niszowych umożliwia jednocześnie łatwiejsze wyróżnianie swojego produktu na tle konkurencji, a w konsekwencji pozwala na osiągnięcie relatywnie wysokiej marży – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jakub Olipra, ekonomista Credit Agricole Bank Polska S.A.

Ekspert zwraca uwagę, że należy pamiętać, że produkty niszowe to mały wycinek rynku. Patrząc na samo mleko organiczne, to zgodnie z danymi FiBL stanowi ono zaledwie 2,7% całkowitej unijnej produkcji mleka. - Stąd produkty niszowe są szczególnie atrakcyjne dla mniejszych firm, które nie są w stanie konkurować dużą skalą produkcji. Z kolei dużym firmom często nie opłaca się zagospodarowywać tego niewielkiego fragmentu rynku – mówi Jakub Olipra.

Dodaje, że dobry przykładem sukcesu produktów niszowych w Polsce jest rynek piwa, gdzie małe, lokalne, rzemieślnicze browary swoimi produktami z powodzeniem zdobyły część rynku kosztem międzynarodowych koncernów.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8523

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,79

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.