Ekspert: Przedrostek "eko" pretekstem do sprzedaży po wyższej cenie

www.portalspozywczy.pl 13 lipca 2016 15:10

Trend konsumencki przejawiający się dbałością o zdrowie i zdrowe odżywianie podchwycili zarówno producenci żywności jak i sieci handlowe. Upatrują w nim szansę m.in. na podniesienie sprzedaży wartościowej. – Marża w obszarze „normalnej” żywności jest bardzo niska, dlatego tzw. „zdrowa żywność” wydaje się dobrym obszarem, w którym można sprzedać ten sam produkt po wyższej cenie – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

– Marża w obszarze „normalnej” żywności jest bardzo niska, wyniszczona codzienną walką promocyjną oraz porównywalnością oferty. Zwykły banan jaki jest, każdy widzi. Jabłko też. Dlatego tzw. „zdrowa żywność” wydaje się dobrym obszarem, w którym można sprzedać ten sam produkt po wyższej cenie tłumacząc to walorami zdrowotnymi – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

Dodaje, że sieci handlowe poszukują wzrostu na poziomie sprzedaży wartościowej, bo podobnie jak producenci żywności chcą rosnąć, ale nie mogą osiągnąć wzrostu ilościowo, bo nasze żołądki są już i tak napełnione, ciężko jest zjeść więcej. Mogą natomiast sprawić, że będziemy jeść to samo za wyższą cenę.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,49

  • Śr

    1,35

  • Min

    1,15

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.