PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Ekspert: Pstrąga można zaliczyć do żywności funkcjonalnej

Autor: dlahandlu.pl 14 stycznia 2020 21:36

9 stycznia ruszyła kampania promocyjna "Nasz pstrąg". Mówi o walorach smakowych i odżywczych pstrąga oraz korzystnym oddziaływaniu hodowli ryb łososiowatych na polskie środowisko naturalne i gospodarkę. Prowadzi ją Polskie Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z siecią sklepów Biedronka. Tegoroczna edycja pod tytułem “A dlaczego…? Nasz pstrąg w Biedronce” będzie trwać do 16 lutego.

– Pstrąg jest pyszny i plastyczny kulinarnie, daje ogromne pole do popisu w kuchni, a jego właściwości odżywcze sprawiają, że zaliczany jest do żywności funkcjonalnej. Wbrew pozorom przygotowanie dań z pstrąga jest proste i szybkie, z drugiej strony wielomiesięczne i nieprzyspieszane tempo wzrostu pozwalają na zliczenie go do grupy slow-food. Dodatkowo ten gatunek wymaga nieskażonego środowiska, więc jego hodowla może działać na korzyść jakości wody nie obciążając przy tym środowiska dzięki niemal zerowej emisyjności. Dlatego tak ważne są kampanie promocyjne informujące o zaletach pstrąga i jego stała dostępność w sklepach w całej Polsce – zwłaszcza w sieci Biedronka – mówi Ziemowit Pirtań ze Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych.

Dla zdrowia, dla rodziny, dlatego pstrąg! to hasło filmu reklamowego. Jego główną bohaterką jest dziewczynka, która zadaje wiele pytań. Poznajemy ją, gdy wraz z rodzicami, robi zakupy spożywcze w Biedronce. Poszukują świeżych i zdrowych, ale również łatwych w przygotowaniu produktów. W pełni zbilansowana dieta bogata w składniki odżywcze jest dla nich teraz szczególnie ważna, ponieważ na świecie wkrótce pojawi się nowy członek rodziny. Wybierają pstrąga tęczowego łososiowego Marinero, wyhodowanego w czystej wodzie, karmionego zdrową karmą oraz posiadającego wysoki poziom kwasów Omega-3.

Film reklamowy zobaczymy w głównych kanałach telewizji. Kampanię promocyjną uzupełniają spoty radiowe, działania w miejscach sprzedaży, internecie oraz z zakresu public relations. Za kreację i produkcję powierzono Brand New Heaven, a zakup mediów agencji Wavemaker.

Podobał się artykuł? Podziel się!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7939
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.