Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ekspert: Sieć Auchan powinna zainwestować w dział piekarniczy

- Od kilku miesięcy dostrzec można duże dysproporcje w jakości i w ofercie pieczywa sieci Auchan. Widać to szczególnie przy porównywaniu „starych” Auchan i „porealnych”. Może mieć to związek z dysproporcją umiejętności pracowników i doborem dostawców produktów - ocenia dla serwisu portalspozywczy.pl Andrzej Piętka z Akademii Wypieków.
Reklama

Piętka zauważa, że kajzerki z piekarni własnej Auchan różnią się jakością od tych wypiekanych w dawnych Realach.

- Auchan to jedyny sklep tej wielkości w Polsce, gdzie obsługa tak samo obchodzi się z kajzerkami za 0,14 zł i croissantami za 0,99 zł. Są zsypywane na półkę prosto z blachy lub pojemnika. Tania kajzerka sprzeda się w ciągu 5 minut, a jej kształt wytrzymuje ten sposób potraktowania. Jednak croissant po 5 minutach leżenia w stosie i nieporządku staje się niesprzedawalnym rogalikiem - ocenia ekspert.

Zdaniem twórcy Akademii Wypieków w sklepach Auchan brakuje dobrego merchandisingu. Piętka sugeruje sieci rozwijanie projektów, które powodowałby wzrost i wyrównywanie umiejętności zatrudnionych pracowników piekarni, szczególnie w przypadku, gdy Auchan porównuje swoje pieczywo do oferty dostępnej w dyskontach, zwłaszcza Biedronki i Lidla.

- W Auchan oznaczenia są słabe, a cenówki nie do przeczytania. Brakuje też jasnej informacji o produkcie. Na półce piekarniczej widoczna jest często bylejakość i nieatrakcyjność wizualna produktów.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum