Ekspert: Sieci handlowe będą rozbudowywały strefę samoobsługową w działach ze świeżą żywnością

- Na wymagającym rynku handlu detalicznego, nie wystarczy już tylko sprzedać produkt, ale spełnić stale rosnące oczekiwania klienta względem jakości obsługi. Zasada ta dotyczy szczególnie działów ze świeżą żywnością, gdzie wymagania klienta są też odpowiednio wysokie. Dlatego coraz więcej sieci przywiązuję ogromną wagę do sposobu funkcjonowanie tychże działów i stosowanych w nich rozwiązań, często zapożyczonych ze sklepów specjalizujących się ściśle w sprzedaży świeżej żywności - uważa Winicjusz Wojciechowski, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Uniscale.
Tak na przykład rozwiązania, które stały się już niemal standardem w sklepach mięsnych (mielenie mięsa, przygotowanie kotletów, pakowanie próżniowe) zaczynają być dostrzegane przez duże i średnie sieci handlowe, jako znaczące uzupełnienie oferty produktowej swoich sklepów.
Podobnie, w ślad za oczekiwaniami klienta, ostatnio znacząco poprawiła się jakość pieczywa sprzedawanego w sieciach handlowych. Coraz bogatszy wybór i lepsza jakość pieczywa mrożonego wypiekanego na miejscu, będzie warunkowała większe inwestycje w profesjonalne urządzenia piekarnicze. W tym roku trend ten będzie dotyczył zwłaszcza sieci handlowych średniej wielkości - mówi przedstawiciel Uniscale.
Potrzeba stałego ograniczania kosztów i jednoczesna walka o jakość oferowanych produktów spowoduje dalszą rozbudowę stref samoobsługowych w działach ze świeżą żywnością. W związku z tym zwiększy się zapotrzebowanie na półprofesjonalne urządzenia do pakowania produktów - owinięcie w folię kilkunastu plasterków sera może już nie wystarczyć.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 18:18 Dzięki postępowaniom polubownym 1,7 tys. klientów zawarło porozumienia
- 16:18 Sieć drogerii dm tworzy oddział we Wrocławiu i rekrutuje specjalistów
- 14:18 Komisarz UE: Jest pełne poparcie Komisji na odchodzenie od chowu klatkowego
- 12:46 MRPiT: wnioski o pomoc z nowej Tarczy można składać od 26 kwietnia
- 12:19 Prezes VRG: Oczekujemy powrotu do normalnej działalności w drugiej połowie...
- 11:59 14 tys. punktów odbioru Poczty Polskiej. Nowe w sklepach Eurocashu
- 11:51 W Poznaniu ruszyła kampania „Sprzedajemy Odpowiedzialnie”
- 11:48 Buty Jana inwestują na terenie parku technologicznego
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
-
Hebe rozpoczyna sprzedaż testów wykrywających przeciwciała Sars-Cov-2
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
Lockdown przedłużony do 18 kwietnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 5 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
- 6 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
-
RTV EURO AGD: Sklepy stacjonarne już nie mogą istnieć bez silnego wsparcia e-commerce
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
Żabka, Specjał, Eurocash - pełna lista firm, które uzyskały pomoc publiczną
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Kraków, Pawia, 32.68 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kraków Grzegórzki, Nullo, Francesco, 73.70 m², wynajmę mieszkanie
- Lokal użytkowy, Kraków Podgórze, Dąbrowskiego, Gen. Jana Henryka, 138.15 m², sprzedam lokal użytkowy
- Mieszkanie, Kraków Krowodrza, Władysława Łokietka, 47.00 m², wynajmę mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.