Ekspert: Tesco po transackji obsługiwałby wszystkie kanały handlowe

Autor: portalspozywczy.pl 23 lutego 2011 13:05

- Tesco już długo przymierzało się, aby zagospodarować segment małych sklepów spożywczych. Żabka, jako dobrze zorganizowana sieć sklepów convenience jest więc idealnym kandydatem - mówi Adam Wroczyński, dyrektor ds. projektów w Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych.

- Nie sądzę, aby ta transakcja wpłynęła na jakieś rewolucyjne zmiany na rynku, oczywiście poza oczywistym wzmocnieniem pozycji grupy Tesco w Polsce. Marka Żabka jest dobrze rozpoznawalna, więc trudno przypuszczać, aby Tesco decydowało się na głęboki rebranding, przynajmniej w tej chwili. Pytanie zasadnicze, to czy operator hiper- i supermarketów będzie w stanie skutecznie rozwijać sklepy oparte o odmienne założenia, zaspokajające inne potrzeby klientów. Na pewno będzie to dla Tesco bardzo udana transakcja (jeśli dojdzie do skutku), ponieważ w ten sposób grupa obsługuje praktycznie wszystkie formaty handlu detalicznego - mówi Adam Wroczyński, dyrektor ds. projektów w ARSS.
Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6821
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.