Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ekspert: Tesco przegrywa walkę konkurencyjną z Lidlem i Biedronką

Tesco przeżywa poważne problemy w Europie, w tym również w Polsce. Likwidowane są nierentowne sklepy, a firma szuka nowej atrakcyjnej formuły działania. Problemem firmy jest to, że oferuje niższą wartość dodaną potencjalnym klientom – ocenia Andrzej Kondej, białostocki ekspert ds. marketingu, prowadzący branżowy portal RynekDetaliczny.pl, w rozmowie z serwisem ddb24.pl.
Reklama

- Problem polega na tym, że Tesco przegrywa walkę konkurencyjną z Lidlem i Biedronką, oferując niższą wartość dodaną potencjalnym klientom: mało atrakcyjną wizualizację, mniej wyróżniających się produktów, niższy poziom obsługi klientów, a niekiedy problemy z estetyką i higieną sklepów - mówi Andrzej Kondej. - Krótko mówiąc, Tesco nie oferuje klientom atrakcyjnej oferty, sklepy nie wyróżniają się pod względem wizualnym, ceny nie są wyraźnie konkurencyjne – dodaje.

Tesco w połowie września zamknęło sklep na osiedlu Białostoczek, mieszczący się przy ulicy o tej samej nazwie. Lokal do tej pory stoi pusty.

Zdaniem Andrzeja Kondeja kandydatami do przejęcia lokalizacji na osiedlu Białostoczek są: Lidl, Biedronka i Stokrotka. Najbardziej problematyczna jest Stokrotka, gdyż firma Emperia pozyskuje nowego inwestora strategicznego, a zatem poważniejsze inwestycje mogą być obecnie przyhamowane.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum