Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Ekspert: Trendy prozdrowotne to już rzeczywistość

- Obecnie nie można już mówić o trendzie prozdrowotnym. Z naszej perspektywy to nie jest trend, tylko coraz częściej nasza rzeczywistość. Po prostu coraz częściej sięgamy po produkty ekologiczne i prozdrowotne. Społecznie dorośliśmy już do momentu w którym zdajemy sobie sprawę, że dieta wpływa na całe nasze życie - komentuje dla serwisu www.portalspozywczy.pl Karolina Liberka, Business Development Deputy Director z agencji marketingowej Feno.
Reklama

- Dzięki licznym programom kulinarnym, prasie, coraz częstszym podróżom, poznajemy nowe smaki i kuchnię. Czerpiemy z nich adaptując wiele do swoich codziennych jadłospisów. Nie boimy się nowych smaków. Nie bez związku z tym jest fakt bogacenie się społeczeństwa. Pomimo, że nadal jesteśmy smart shopperami. Czyli chcemy kupować dobre rzeczy w rozsądniej cenie, to mamy świadomość, że eko musi być nieco droższe - zapewnia Karolina Liberka.

Jednak jej zdaniem dusza smart shoppera nie śpi, stąd na grupach poświęconych zdrowemu odżywianiu co chwilę pojawiają się informacje na temat promocji eko jedzenia lub pytania, gdzie można kupić coś w dobrej cenie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.