PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Ekspert: W dobie pandemii sprzedaż mięsa z lady będzie dalej rosnąć

www.portalspozywczy.pl 29 maja 2020 11:57

- Proporcje będą się zmieniać i zapewne sprzedaż „zza lady” nie przestanie rosnąć, tym bardziej, że firmy sieciowe skłaniają się do prowadzenia mniejszych formatów oraz do „uintymnienia” zakupu na swych dużych powierzchniach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl dr Maria Andrzej Faliński, prezes Stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego.

Andrzej Faliński przekonuje, że sprzedaż mięsa pakowanego, przede wszystkim w dużych obiektach, nie odbywa się kosztem ani nie hamuje sprzedaży „zza lady”.

- Sądzę, że był i jest w handlu nowoczesnym główny sposób podawania tego produktu – szybko, higienicznie i wygodnie. Tak musi być i zapewne będzie, tym bardziej, że pakowane mięso jest jakby stworzone do szybkiego transferu na zamówienie zdalne: internet, telefon, subskrypcja rytmicznej dostawy. Proporcje będą się zmieniać i zapewne sprzedaż „zza lady” nie przestanie rosnąć, tym bardziej, że firmy sieciowe skłaniają się do prowadzenia mniejszych formatów oraz do „uintymnienia” zakupu na swych dużych powierzchniach. Trend personalizacji sprzedaży/zakupu jest tu jednym z głównych wspólnych mianowników upodobniających funkcjonowanie różnych formatów handlowych, tak u podstaw zakupu stacjonarnego, jak i w sprzedażach zdalnych. COVID podkreśli tę dwutorowość, a argumentów jest sporo, choć różnicują się one w zależności od formatu, jakiego akurat dotyczą. Inaczej proces ten rozwinie się w sieci małych franczyz, a inaczej w multiformacie z hiper-, supermarketem, convenience, czy też w szybko „rotującym” dyskoncie - dodaje.

W ocenie eksperta wspomniana wyżej dwutorowość - lady mięsne i produkty pakowane - zostanie zachowana, bo świeżość i jakość nie przestają się liczyć.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6526
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.