#zielonemagazyny - online brainstorming
Moda czy realne korzyści?
9 marca 2021 • 10:00-12:00
PARTNERZY DEBATYEkspert: W Warszawie wciąż jest miejsce na nowe galerie
Obecnie w Warszawie działa 48 obiektów handlowych. Zaliczamy do nich galerie handlowe, bazary i centra wyprzedażowe. Zdaniem ekspertów, stolica ma wciąż niskie nasycenie powierzchnią handlową – informuje serwis naszemiasto.pl.
Jak mówi starszy manager ds. najmu z działu doradztwa i wynajmu powierzchni handlowych firmie Savills, Krzysztof Wyrzykowski, nasycenie powierzchnią handlową wynosi w Warszawie 791 mkw./1000 mieszkańców, a biorąc pod uwagę aglomerację to 553 mkw./1000 osób. Dla przykładu, nasycenie w Poznaniu to 1386 mkw./1000 osób (820 mkw. na 1000 mieszkańców aglomeracji), a we Wrocławiu 1156 mkw./1000 osób (710 mkw./1000 osób w aglomeracji). Ekspert ocenia, że w Warszawie nadal jest miejsce dla nowych inwestycji i będą one powstawać, choć nie na taką skalę jak kiedyś.
Natomiast zdaniem Roberta Buciaka, przedstawiciela stowarzyszenia Zielone Mazowsze, dobrze zaplanowane miasto może wcale nie posiadać galerii handlowych. Nadmiar galerii handlowych powoduje trudności dla małych firm, bo większa część zysków idzie do wielkich koncernów, a poza tym, generują dodatkowy ruch na drogach, co powiększa korki, większy hałas na ulicach i zanieczyszczenia powietrza. Jednak galerie mają też pozytywne strony – przyznaje.
Na przestrzeni kolejnych lat zostaną zbudowane: Galeria Młociny, ArtN, CH Jupiter przy ul. Towarowej oraz zaplanowano rozbudowę CH Janki.

- 10:45 Pierwszy salon Vision Express w Bełchatowie. Sieć ma 223 sklepy
- 10:44 Shoper przymierza się do giełdy
- 10:34 Prawnicy o ustawie o przeciwdziałaniu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej
- 10:34 W pandemii wzrosła liczba fikcyjnych zwolnień. "Chorzy" remontowali domy
- 10:21 Karuzela Ełk zyska 5 tys. mkw. powierzchni handlowej
- 10:09 Super-Pharm: 300 proc. wzrostu ze sprzedaży online w tym roku
- 10:04 Spedcont uruchomił własny pociąg na Nowym Jedwabnym Szlaku
- 09:58 Ekspert: Restauracje będą musiały budować relacje z klientami na nowo
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
-
Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
-
Lidl otwiera się na ziemniaki nie sprzedane w HoReCa
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Rząd: Polsce przysługuje prawo wniesienia skargi do Trybunału Sprawiedliwości UE ws. czeskich półek
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.