Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ekspert: Większość produktów superfoods można zastąpić tańszymi, polskimi odpowiednikami

- Moda na superfoods jest tak naprawdę efektem większej świadomości konsumentów. Żyjemy w czasach, gdy każdy ma szeroki dostęp do informacji, ma także nieskrępowaną niczym możliwość wyrażania swoich poglądów. Konsumenci są więc ciekawi, szukają informacji o tym, co znajduje się na ich talerzu i czują potrzebę, aby po prostu odżywiać się lepiej i zdrowiej. Szukają i wybierają te produkty, które im to obiecują - zapewnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries, w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl.
Reklama

- Konsumenci odkrywają, że zamiast egzotycznych nasion chia mogą z podobnym skutkiem spożywać siemię lniane, a zamiast jagód goji, polską żurawinę. Coraz powszechniejsza staje się opinia, że zdecydowaną większość produktów superfoods można z powodzeniem zastąpić tańszymi, polskimi odpowiednikami, które mogą nawet zawierać większe ilości cennych składników odżywczych. Że prawdziwa super żywność, to tak naprawdę to, co możemy znaleźć w naszych ogródkach. Czyżby szykował nam się swoisty renesans polskich produktów takich jak: jarmuż, czosnek, natka pietruszki, czy cebula? Czas pokaże czy branża dostosuje się do świadomości i oczekiwań konsumentów. Każdy dynamiczny rozwój powinien iść bowiem w parze z elastycznością - dodaje Maciejewski.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum