Ekspertka: Sieci powinny informować konsumentów, iż dobro zwierząt jest dla nich podstawową wartością

www.portalspozywczy.pl 16 grudnia 2020 10:26

- Sprzedaż żywych ryb na święta jest jednak tylko jednym z elementów budowania wizerunku marki wśród konsumentów, w tym także aktywistów proekologicznych. Wsłuchiwanie się w ich głos jest niezwykle istotne - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Katarzyna Życińska wskazuje, że w okresie świątecznym bardzo często, w różnych kontekstach komentowane są działania poszczególnych sieci sklepów odnośnie handlu żywymi karpiami.

- Sprzedawcy muszą pamiętać, że dzisiejszy klient jest świadomy, nie chce przykładać ręki do cierpienia zwierząt. Sprzedaż żywych ryb na święta jest jednak tylko jednym z elementów budowania wizerunku marki wśród konsumentów, w tym także aktywistów proekologicznych. Wsłuchiwanie się w ich głos jest niezwykle istotne. Wycofanie karpi ze sprzedaży w wyniku protestów pod sklepami może jedynie wstrzymać postępujący kryzys wizerunkowy - dodaje.

CEO Agencji PR 38 Content Communication podkreśla, że jeśli chodzi o działania komunikacyjne, najważniejsza jest systematyczność, a także odpowiednia strategia działań.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5926

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,55

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.