Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Emperia: 611 mln zł zysku ze sprzedaży Tradisu, Stokrotki wyceniane na 900 mln zł

Emperia Holding, w oparciu o otrzymane wiążące oferty oraz prowadzone rozmowy podtrzymała wycenę części detalicznej na poziomie 900 mln zł. Tymczasem, ze sprzedaży spółki Tradis, Emperia zaksięgowała ponad 611 mln zł zysku - informuje Parkiet.
Reklama

Jak podaje Parkiet, zarząd Emperii bierze pod uwagę nie tylko możliwość sprzedaży biznesu detalicznego. W grę wchodzi utworzenie wspólnego przedsięwzięcia z wybranym inwestorem branżowym. Według Parkietu, może to być spółka Polomarket.

Emperia Holding opublikowała wyniki za czwarty kwartał 2011 roku, jednak dane nie są do końca porównywalne, ponieważ w grudniu spółka sprzedała Eurocashowi dystrybucyjną część biznesu, czyli spółkę Tradis. Uwzględniając tę transakcję, grupa osiągnęła w całym 2011 roku ponad 702 mln zł zysku netto oraz 6,3 mld zł sprzedaży, podczas gdy w 2010 roku było to odpowiednio: ponad 98 mln zł i 5,9 mld zł.
Jednak nie uwzględniając zysku z transakcji sprzedaży Tradisu, wyniki pogorszyły się. Zysk netto grupy w 2011 r. wyniósł 90,8 mln zł, co oznacza spadek o niemal 8 proc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.