PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Emperia Holding przedstawiła strategię rozwoju do 2012 roku i wzrost zysku o 50 proc.

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2010 20:26

Emperia Holding przedstawiła strategię rozwoju do 2012 roku i wzrost zysku o 50 proc.

Według prognoz, w 2010 roku spółka osiągnie przychody ze sprzedaży na poziomie 6 mld złotych, czyli o 8,5 proc. więcej niż w roku 2009. W latach kolejnych przychody rok do roku wzrosną o 18,3 proc. (7,10 mld w 2011) i o 12,7 proc. (8 mld w 2012). Deklarowany zysk netto za 2010 rok wyniesie 89 mln zł, co oznacza wzrost o 29 proc. względem wyniku z roku 2009. Lata 2011 i 2012 przyniosą zwiększenie zysku netto - o 50 proc. (do poziomu 134 mln zł w 2011) oraz o 28 proc. (do poziomu 172 mln zł w 2012).

 W nadchodzących latach Grupa Handlowa Emperia zakłada intensywny wzrost i osiąganie realnych korzyści z przeprowadzonych zmian. Prognozowana EBITDA w tym okresie wyniesie odpowiednio: 211 mln zł w 2010, 261 mln zł w 2011 oraz 325 mln zł w roku 2012.

 - Zakończyliśmy z sukcesem kilkuletni, unikalny na polskim rynku FMCG, bardzo skomplikowany i kosztochłonny proces restrukturyzacji podmiotów wchodzących w skład naszej Grupy. Koszt działań restrukturyzacyjnych był wyraźnie widoczny w historycznych wynikach finansowych spółki, a co za tym idzie miał wpływ na cenę akcji Emperii. Przed nami czas intensywnego wzrostu i osiągania realnych korzyści z przeprowadzonych zmian. Potwierdzają to ogłoszone przez nas prognozy. Biorąc pod uwagę, co zrobiliśmy i oceniając perspektywy wzrostu Grupy Emperia jesteśmy przekonani, że akcje naszej spółki są obecnie znacząco niedoszacowane - mówi Artur Kawa, prezes zarządu Emperia Holding S.A.

Grupa Handlowa Emperia osiągnęła w pierwszym półroczu 2010 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 2,83 mld zł, wyższe o 5,5 proc. i zysk netto w wysokości 32,4 mln zł, wyższy o 2,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7969

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,09

  • Min

    2,89

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.