Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Emperia prognozuje 92,3 mln zł zysku netto w 2011 r.

Emperia Holding przedstawiła prognozy finansowe na lata 2011-2012, zgodnie z którymi w 2011 r. uzyska 92,3 mln zł zysku netto, 128,5 mln zł zysku operacyjnego oraz ponad 5,3 mld zł przychodów. Rok później zysk netto sięgnie 926 mln zł, a przychody osiągną 4,89 mld zł.
Reklama

Prognoza obejmuje wyniki dotyczące działalności kontynuowanej. Oznacza to, że nie uwzględnia wyników spółek, w których posiadane
przez Emperię Holding S.A. udziały przeznaczone zostały do sprzedaży - Stokrotka Sp. z o.o., Maro-Markety Sp. z o.o. oraz Społem Tychy S.A.
Prognoza na 2012 rok zakłada także, że Grupa Kapitałowa Emperia Holding S.A. nie będzie prowadziła sprzedaży towarów do sprzedawanych spółek detalicznych. Wartość tej sprzedaży ujęta w prognozie 2011 roku wynosi 773,8 mln złotych. Oznacza to, że
w 2011 roku wartość przychodów ze sprzedaży po wyeliminowaniu sprzedaży do detalu własnego wyniosłaby 4.535,8 mln złotych.

Przyjęto, iż w 2011 r. nakłady inwestycyjne wyniosą 91,1 mln zł, w tym: dywizja nieruchomości - 79,7 mln złotych, dywizja dystrybucji - 6,9 mln złotych oraz dywizja wsparcia - 4,5 mln złotych. Natomiast w 2012 r. nakłady inwestycyjne mają osiągnąć poziom 88,5 mln złotych, w tym: dywizja nieruchomości - 77,3 mln złotych, dywizja dystrybucyjna - 10,0 mln złotych oraz dywizja wsparcia - 1,2 mln złotych.

Spółka podała również, że z  uwagi na zasady ostrożnej wyceny, prognozy finansowe na lata 2011-2012 nie zakładają efektu wpływu odszkodowania od Eurocashu S.A. z tytułu odstąpienia przez Emperię Holding S.A od umowy inwestycyjnej - w wysokości 200 mln złotych
powiększonych o umowne odsetki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.