Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Emperia przeznaczy środki ze sprzedaży Stokrotki i Delimy na dywidendę lub skup akcji

Emperia planuje, że środki jakie pozyska ze sprzedaży spółek z segmentu detalicznego przeznaczy na dywidendę lub skup akcji własnych. Ostateczna decyzja w tej sprawie będzie należała do akcjonariuszy. Artura Kawa deklaruje, że firma skupi się na nowym pomyśle biznesowym, którego nie chce na razie zdradzać.
Reklama

Zamknięcie transakcji sprzedaży spółek detalicznych planowane jest na koniec marca 2012 roku. Z ich sprzedaży spółka chce otrzymać nie mniej niż 900 mln zł.

- Widzimy bardzo dynamicznie zmieniający się rynek, nasi konkurenci deklarują coraz większe nakłady inwestycyjne; w naszym przekonaniu konkurencja na rynku będzie się wzmagała, a następne lata przyniosą dalsze jest zaostrzenie i walka stanie się zaciekła.Uważamy, że to jest właściwy moment, aby nasz segment detaliczny mógł pozyskać nowego inwestora, który będzie kontynuował jego działalność, a nasi akcjonariusze otrzymają godziwą zapłatę - powiedział prezes Emperii, Artur Kawa.

Segment detaliczny spółki to chwili obecnej sieci supermarketów Stokrotka i Delima.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.