Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Empik i Pizza Hut we wspólnej akcji promującej pizzę i gry planszowe

Z okazji przypadającego na 10 października Światowego Dnia Gier Planszowych Empik organizuje Festiwal Gier Planszowych, który potrwa do 12 października. Do akcji dołączyła Pizza Hut.
Reklama

Do 8 listopada, od poniedziałku do piątku w 31 restauracjach Pizza Hut z obsługą kelnerską goście będą mogli jeść i grać do woli w dziesiątki gier dostarczonych przez Empik. Równolegle sieć Empik będzie promowała Festiwal Pizzy w swoich salonach i na empik.com.

Żeby wziąć udział w Festiwalu Pizzy i Gier Planszowych w Pizza hut, wystarczy poinformować kelnera o chęci udziału i cieszyć się smaczną pizzą iświetnymi grami bez ograniczeń. Cena pozostaje taka sama jak podczas Festiwalu Pizzy, czyli 32,99 od osoby lub w wariancie z nieograniczoną dolewką - 39,99 zł. Na stołach pojawią się różnorodne pizze prosto z menu Pizza Hut i ulubione planszówki Polaków. Będzie można zagrać w m.in. „Harrego Pottera i Magiczny Quiz”, „Spektrum”, „Grzybobranie”, a nawet „Minecrafta” w wersji planszowej. A to tylko kilka tytułów z całej oferty dostępnych gier! W ramach Festiwalu Gier Planszowych do 12 października w Empiku i na empik.com można kupić te i wiele innych gier w wyjątkowych promocjach: z rabatem do -20%, a użytkownicy programu Empik Premium mogą liczyć na zniżkę do -25%.

Niemal połowa (49%) ankietowanych, w badaniu przeprowadzonym przez Empik zadeklarowała, że gra w planszówki minimum raz w miesiącu, a co 10. badany – nawet kilka razy w tygodniu. Osoby, które grają w planszówki okazyjnie – kilka razy w roku – najczęściej robią to w okresie świątecznym.

Większość badanych najczęściej gra w szerszym gronie – z rodziną (64%), znajomymi (24%) oraz partnerem lub partnerką (12%). Na pytanie ile średnio zajmuje im jedna rozgrywka, taki sam odsetek ankietowanych (po 34%) odpowiedział, że do godziny lub do dwóch godzin. Co piąta osoba poświęca każdorazowo na planszówki do 30 minut i w tej grupie dominują ankietowani, którzy grają bardzo często – nawet kilka razy w tygodniu.

Niemal połowa osób (43%) kupuje planszówki przynajmniej raz na pół roku, a 13% ankietowanych wskazało, że robi to jeszcze częściej – minimum raz w miesiącu. Większość (62%) kupuje gry dla siebie, pozostali – na prezenty dla bliskich i znajomych. Największą popularnością wśród badanych cieszą się gry rodzinne (51%), strategiczne i ekonomiczne (po 50%) oraz towarzyskie i logiczne (po 49%).

Jak wynika z badania Empiku, mężczyźni częściej od kobiet sięgają po planszówki ekonomiczne, strategiczne oraz przygodowe. Z kolei kobiety preferują gry logiczne, edukacyjne i rodzinne.

Blisko połowa badanych (48%) gra najczęściej w weekendy, a 33% kiedy tylko nadarzy się okazja. Osoby, które zadeklarowały, że grają w gry planszowe kilka razy w tygodniu lub minimum raz w miesiącu, częściej niż pozostali wybierają gry towarzyskie.

– Dobrze znane klasyki wciąż cieszą się największą popularnością wśród kupujących. Oferta w kategorii planszówek stale się rozwija i gry „bez prądu” cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów Empiku – rok do roku notujemy 32% wzrostu – wskazuje Katarzyna Braksator, Menadżerka ds. Zabawek i Rozrywki Rodzinnej w Empiku.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.