Empik odnotował spadek liczby klientów i wartości pojedyńczej transakcji

Autor: dlahandlu.pl 2 września 2013 14:34

Empik odnotował spadek liczby klientów i wartości pojedyńczej transakcji

Przychody ze sprzedaży w salonach Empik, działających w ramach Grupy EM&F, w I połowie br. wyniosły 439 mln zł, co oznacza spadek o 2% r/r, a na bazie LFL - o 4,5% r/r. Jak podaje firma, słabsza sprzedaż LFL wynika głównie ze spowolnienia gospodarczego. W I półroczu na rynku zadebiutował nowy koncept sieci.

W czerwcu br. został z kolei otwarty pierwszy sklep Empik w nowym koncepcie - Empik Express, o powierzchni około 150 mkw., który łączy w sobie ofertę standardowych salonów Empik (dostępne są wyselekcjonowane produkty z kategorii książki, muzyka, film, artykuły upominkowe, zabawki) z dodatkowym asortymentem. Klienci mogą również dokonać zakupów na www.empik.com/www.smyk.com, korzystając ze stanowiska do zamówień on-line (tzw. Empik Klik).

W II połowie roku firma chce skupić działania sprzedażowe i marketingowe na ofercie związanej z rozpoczęciem roku szkolnego oraz na ofercie świątecznej. Planuje też wprowadzenie do sprzedaży nowej serii produktów - "Empik Art Unlimited".

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6990

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,09

  • Śr

    4,49

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.