Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

EPP: Obroty najemców w maju wyższe niż przed pandemią

Obroty najemców w obiektach handlowych należących do EPP w maju 2021 r., czyli w pierwszym miesiącu po czwartym lockdownie, osiągnęły poziom o 13 proc. wyższy w porównaniu do maja 2019 r.
Reklama
  • Wysoka odwiedzalność centrów handlowych EPP w maju – 82% poziomu sprzed pandemii
    i 50-procentowy wzrost w stosunku do okresu po pierwszym lockdownie
  • Obroty najemców w maju o 13% wyższe niż przed pandemią
  • Wysoka konwersja wynikająca ze zmiany zachowań konsumentów

Jednocześnie odwiedzalność wyniosła 82% wartości z maja 2019 r. i była o 50% wyższa niż wiosną 2020 r. Dla porównania w lutym bieżącego roku obroty najemców były wyższe o 5% w porównaniu do lutego 2019 r., przy odwiedzalności na poziomie 74%. Dane te są odzwierciedleniem optymistycznych nastrojów konsumenckich w okresach następujących po zniesieniu ograniczeń oraz przywiązania do zakupów stacjonarnych w centrach handlowych. Pokazują jednocześnie, że pandemia zmieniła zachowania kupujących. W dobie zwiększonej ostrożności klientów rzadsze i krótsze zakupy oraz przemyślane wizyty w obiektach handlowych skutkują wyższymi paragonami.

Stabilny najem, nowi najemcy i koncepty debiutujące w regionach

Wskaźnik najmu powierzchni w centrach handlowych EPP utrzymuje się na stabilnym poziomie 95,5%, a blisko 100% najemców może obecnie funkcjonować w wysokim standardzie sanitarnym. Dzięki temu, centra mogą zaoferować szeroką i stale rozwijaną ofertę handlowo-usługową, gastronomiczną i rozrywkową powracającym klientom. W całym portfelu EPP w pierwszym półroczu 2021 r. najwięcej nowych najemców przybyło w kategorii wyposażenia domu, mody i elektroniki.

W szczecińskim Galaxy ruszył pierwszy w regionie zachodniopomorskim salon HalfPrice – nowej sieci handlowej z najlepszymi markami i cenami w koncepcie off-price. Centrum powitało również trzy kolejne debiuty – marek bieliźniarskich Tezenis (pierwszy w regionie) i Intimissimi oraz autoryzowanego salonu iSpot. Pierwsza w Bełchatowie drogeria Hebe została otwarta w Galerii Olimpia, a oferta poznańskiego centrum King Cross Marcelin powiększyła się o nowy salon optyczny KODANO. Nowy najemca – BIG STAR – dołączył do oferty Parku Handlowego Zakopianka w Krakowie. W Galerii Veneda w Łomży ruszyły powiększone sklepy z markami modowymi Sinsay i Reserved. Większy salon otworzył również Sinsay w Galerii Olimpia w Bełchatowie. Mimo trudnego okresu dla usług gastronomicznych, nowe lokale uruchomili także najemcy z tego sektora, m.in. autorski koncept Planeta Burgera (Galeria Sudecka), Soya Sushi (Galeria Amber w Kaliszu), Tigon Asian Cuisine (Park Handlowy Zakopianka w Krakowie), jak również Stacja Chleba (Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu).

Po każdym lockdownie szybszy powrót większej liczby klientów do centrów handlowych

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.