PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Euro Sklep: marzec okazał się bardzo zyskowny

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 8 czerwca 2010 11:49

Ryszard Grabowiec, z-ca dyrektora ds. rozwoju sieci Euro Sklep, I kwartał br. zalicza do udanych. - Przychody są większe niż w analogicznym okresie roku 2009. Bardzo dobry okazał się marzec, kiedy klienci wydawali u nas więcej pieniędzy w związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi - mówi serwisowi dla handlu.pl.

Ryszard Grabowiec przyznaje, że decydujący wpływ na wyniki poszczególnych sklepów ma ich lokalizacja. - W naszej sieci mamy sklepy, w których zapanowała stagnacja. Te lokalizacje się nie rozwijają, sprzedaż pozostaje na tym samym poziomie lub spada. W pierwszym kwartale nie pomogła nam ciężka zima. Wielu kupujących, szczególnie z mniejszych miejscowości, rzadziej robiło zakupy w tym czasie - dodaje , z-ca dyrektora ds. rozwoju sieci Euro Sklep. I podkreśla, że liczy na dobre wyniki na koniec roku, bo sieć prężnie się rozwija. W kwietniu ruszył pierwszy sklep w Warszawie. Właśnie w stolicy sieć chce mocniej zaznaczyć swoją obecność.

Euro Sklep S.A. to organizacja handlowa o 100 proc. polskim kapitale. Zrzesza ponad 600 sklepów. Przez długi czas była obecna głównie na południu Polski. Po przejęciu sieci przez Grupę Emperia sieć prowadzi ekspansję na nowe obszary.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7510
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,63

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.