Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Euro Sklep od 25 lat na rynku: 460 sklepów, nowe udogodnienia dla klientów

Związana z Grupą Eurocash sieć Euro Sklep świętuje w tym roku 25. urodziny. Liczy obecnie 460 sklepów.
Reklama
  • W 1997 r. siec Euro Sklep założyło kilkunastu przedsiębiorców z Podbeskidzia, a dziś – z liczbą ponad 460 nowoczesnych placówek, gronem lojalnych klientów i mocną marką własną – to jedna z najmocniejszych sieci franczyzowych na południu Polski.
  • Placówki Euro Sklepu można znaleźć w 11 województwach. Odwiedza je każdego dnia ok. 200 tys. klientów, którzy szukają w nich produktów pierwszej potrzeby.
     

– Na południu Polski nasza sieć jest najbardziej znana i właściwie na stałe wpisana w tutejszy krajobraz. Ludzie znają Euro Sklep, ufają nam i chętnie wracają do nas po codzienne zakupy. Za nami stoi tradycja, długa historia rozwoju na tych rynkach, które razem z nami dojrzewają i się zmieniają. Te zmiany bywają naprawdę intensywne. Ostatnie miesiące w Euro Sklepie przyniosły m.in. nową identyfikację wizualną, premierę aplikacji dla konsumentów, a także dalsze wdrażanie w placówkach systemu POS, w ramach którego udało nam się zintegrować już blisko 70 proc. sieci - mówi Magdalena Pajor, dyrektor sieci franczyzowej Euro Sklep.

Euro Sklep z nową identyfikacją wizualną na 25-lecie

Z okazji 25. urodzin sieć opracowała nową strategię pozycjonowania na rynku i hasło ,,Z myślą o Tobie”, które podkreśla jej lokalny charakter oraz bliskie i wieloletnie relacje z klientami. W ramach tych działań przygotowano też nową identyfikację wizualną wnętrza sklepów. Pierwszą placówkę po remodelingu otwarto w maju w Koszycach Małych w województwie małopolskim.
 
– Zarówno witryny sklepowe, jak i materiały marketingowe oraz handlowe Euro Sklepu są teraz bardziej nowoczesne i przyjemne w odbiorze. Poszliśmy też o krok dalej, projektując na nowo przestrzeń w sklepie, tak żeby ułatwić nawigację po nim i usprawnić zakupy – podkreśla Magdalena Pajor. W ramach remodelingu sieć jeszcze lepiej wyeksponowała dział produktów świeżych, które są dostarczane do sklepów aż 6 razy w tygodniu i cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. – Kategoria Fresh sama odpowiada za aż jedną czwartą sprzedaży sieci. W sumie Euro Sklep kupuje rocznie niemal trzy tysiące ton mięsa, ponad cztery i pół tysiąca ton owoców i warzyw i prawie tysiąc ton wędlin – dodaje.

Do klientów także w mobile

Elementem zmian jest też nowa aplikacja mobilna Euro Sklep. Narzędzie to oferuje klientom m.in. dostęp do aktualnej gazetki sieci i oferty marki własnej, która w Euro Sklepie liczy 60 produktów. Ułatwia też bezpośredni kontakt z wybraną placówką, a także daje możliwości tworzenia i udostępnienia np. członkom rodziny czy znajomym własnej listy zakupowej. Właścicielowi sklepu pozwala ona z kolei na oferowanie klientom atrakcyjnych i dedykowanych im rabatów. Obecnie trwają prace nad rozbudowaniem aplikacji o nowe funkcjonalności.
 
– Aktualnie opracowujemy nową funkcjonalność dla franczyzobiorców, która umożliwi im tworzenie własnych promocji i informowanie o nich klientów za pomocą powiadomień push na ekranie telefonu. Będziemy na bieżąco analizować dane z aplikacji i rozwijać ją – wyjaśnia Magdalena Pajor.

Urodzinowe atrakcje od sieci Euro Sklep

Z okazji jubileuszu Euro Sklep przygotował dla klientów konkursy na każdy miesiąc, a w gazetce promocyjnej i plakatach można znaleźć wiele urodzinowych hitów w niskich cenach. Dodatkowo od 9 czerwca trwa Odjazdowa Loteria Urodzinowa, w której konsumenci mogą wygrać rodzinny samochód lub jeden z 10 miejskich rowerów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum