Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Eurocash chce otworzyć 6-8 hurtowni i 100 sklepów franczyzowych

W 2012 r. Eurocash chce zwiększyć liczbę hurtowni cash & carry o około 6-8 placówek. Zarząd spółki zastrzega jednak, że ostateczna liczba nowych otwarć będzie uzależniona od procesu integracji ze Grupą Dystrybucyjną Tradis.
Reklama

Liczba sklepów franczyzowych Delikatesy Centrum ma wzrosnąć o ok. 100 placówek. Natomiast w segmencie aktywnej dystrybucji KDWT spółka będzie kontynuować działania mające na celu wzrost sprzedaży artykułów impulsowych, co przyczyni się do wzrostu rentowności oraz poprawy dynamiki kapitału obrotowego.

- Z uwagi na konieczność integracji działalności spółek Premium Distributors oraz Pol Cater na poziomie operacyjnym, w opinii zarządu Eurocash, pełne efekty synergii związane z tą transakcją będą możliwe do osiągnięcia w ciągu 3 lat od przejęcia kontroli nad tymi spółkami - podał zarząd.

Po czterech kwartałach zysk netto grupy Eurocash wyniósł 134,4 mln zł wobec 128,4 mln zł rok wcześniej. Przychody grupy w samym czwartym kwartale wzrosły do 2,62 mld zł. Natomiast zysk operacyjny Eurocash w czwartym kwartale wzrósł do 84,4 mln zł z 73,9 mln zł.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.